אמש הסתיים הכנס השנתי השביעי של חברת סיסקו ישראל – "סיסקו אקספו 2007". הכנס הטכנולוגי שהתקיים השנה בקונספט 'הסלון העתידי', זכה – לראשונה בארץ – לארח כמות שיא של משתתפים, שהגיעה ליותר מ- 4000 מנהלים ואנשי תקשורת IT, מהארץ ומהעולם.
האלפים הגיעו לנמל בכדי לחזות במיטב הפתרונות והחידושים הטכנולוגיים של עולם התקשורת העסקית, שהוצגו ע"י מיטב החברות המובילות בענף התקשורת והייטק בישראל: בזק, בזק בינלאומי, בינת תקשורת, נטקום, טלדור, Panduit, יבמ, HP, נטוויז'ן, אלכסנדר שניידר, סמייל.ביז 012, אלאדין, NCR, Net Bryce,RDT. כל אלה הציגו והדגימו את פתרונותיהן לשוק הישראלי בשטח שהשתרע על פני כ- 10,000 מ"ר של הנמל כולו.
את באי הכנס ליווה מיצג מרשים במיוחד על גבי מקרני הולוגרמה שהובאו במיוחד מחו"ל (ונראו לאחרונה במופע של מדונה לצד חברי להקת ה"גורילז"). בינה רזינובסקי, מנכ"לית סיסקו ישראל, אמרה היום כי "האירוע הדגיש את חזון 'הרשת האנושית' של סיסקו, שבה הטכנולוגיה הופכת לתשתית חכמה שמעצימה את החוויה האנושית, ומפגישה בין עולמות רבים ושונים. הסלון העתידי היווה נקודת מפגש בין הלקוחות הקיימים ללקוחות חדשים רבים של סיסקו בישראל".
סיסקו השקיעה בכנס השנה למעלה מ- 2 מיליון ₪, והוא התקיים בשיתוף פעולה ראשון גם עם מיטב המועדונים והמסעדות הפופולאריות בנמל, שאירחו את באי הכנס לארוחת צהרים מסיימת: האנגר 11, הטראסק, TLV, מרינרו, המסבאה, גלינה, בויה, שלוותא, גילי'ס, ספידו בר, Comme il faut , ועוד.