מועדון 365 בע"מ והתאחדות המלונות בישראל יוצאים בשת"פ: משיקים את כרטיס ההטבות לתייר

מועדון 365 בע"מ מקבוצת המשביר החדש לצרכן, בשיתוף התאחדות המלונות בישראל, משיקים לראשונה בארץ כרטיס הטבה לתייר. המיזם החדש ייצר פלטפורמה שיווקית לשם ניהול דיאלוג קבוע עם תיירים המגיעים לישראל, תוך מתן הטבות לתיירים והגברת שביעות רצונם מהשהות בארץ. המטרה היא להגדיל את מודעות התיירים לכך שבמדינת ישראל כיף וכדאי לקנות ולבלות.


המיזם יעודד את התיירים לקנות מותגים ישראלים איכותיים ויגדיל משמעותית את ההוצאה הממוצעת לנפש של התיירים.



במסגרת המיזם מוצעת לתיירים חוברת מהודרת, דמוית דרכון, המאגדת כרטיסי הטבות והנחות בעשרות תחומי צריכה ובאתרי תיירות. בעזרת הכרטיסים ייהנו התיירים משופינג בישראל במחירים אטרקטיביים. הטבות של 1 + 1 באטרקציות נבחרות, או הנחות בשיעור של בין 10% עד 50% .



מועדון 365 בע"מ מקבוצת המשביר החדש לצרכן גייס למיזם גורמים רבים מתחום ענף הקמעונאות (מותגים מקומיים, בתי עסק ומסעדות), והם יעניקו לתיירים את ההנחות וההטבות.



בין הרשתות שמשתתפות: רשת קסטרו, רשת סטימצקי, רשת ריקושט, רשת אופטיקה הלפרין, מותג הספורט הבינ"ל אולסטאר, בגדי הים של גוטקס ושל גדעון אוברזון, האחים חדד (יודאיקה ותשמישי קדושה), הרץ השכרת רכב, תכשיטים, תקים ומזוודות, הלבשה תחתונה, רשת טאוור רקורד, מוצרי הטיפול של ים המלח, רשת מסעדות אל גאוצ'ו ועוד.



התאחדות המלונות בישראל גייסה למיזם עשרות אתרי תיירות ואטרקציות, בהם: 60 האתרים של רשות הטבע והגנים, האופרה והבלט הישראלי, אתר מצדה, אתר מיני ישראל, הגן התנ"כי בירושלים, מוזיאון ישראל, מעלית הזמן בירושלים, אתר חמי יואב ואתר חמי טבריה, ובאילת – המצפה התת ימי, IMEX ועיר המלכים, כניסה לחוף נווה מדבר (ים המלח), פארקי מים, טיסה בשמי הארץ,שייט קייקים ועוד.



מימוש כרטיסי ההטבה: התאחדות המלונות בישראל מפיצה את כרטיסי ההטבה לתייר לכל מלונות ישראל. כל תייר, אשר יציג בקבלת המלון דרכון זר, יוכל לקבל במהלך ההרשמה למלון (צ'ק אין) את חוברת ההטבות. בזמן מימוש ההטבה יצטרך התייר להציג את דרכונו הזר.



לדברי רמי שביט, מנכ"ל חברת המשביר החדש לצרכן: "עבור חלק ניכר מהתיירים, שמגיעים לארץ ממדינות יקרות משלנו, משתלם לקנות מוצרים בשקלים, בשל שערי ההמרה של היורו ביחס לשקל". לדבריו: "כרטיס ההטבה נועד למשוך תיירים להגיע לישראל ולגרום להם ליהנות מקניות של מותגים ישראליים איכותיים, וכן מבילוי באטרקציות במחירים מוזלים".


עוד מסר שביט כי הוא מאמין שהכרטיס יעודד תיירים להגיע לישראל ולרכוש בה ויעזור לשפר את תדמית מדינת ישראל.



לדברי איתי שפיר, מנכ"ל מועדון 365 בע"מ: "בנינו פלטפורמה שיווקית חדשה הפונה לכ- 2.2 מיליון תיירים. התייר מהווה עבור בית העסק לקוח נוסף לא מתוכנן, ולכן כדאי לבית העסק לתת לו הנחה נוספת על מנת להובילו אליו". עמי הירשטיין, ממלא מקום נשיא התאחדות המלונות בישראל ויו"ר ועדת השיווק של ההתאחדות אומר כי: "כרטיסי ההטבה ינתבו את התיירים לבתי עסק, שנמצאים בפריסה ארצית, בדרך כלל במרכזי קניות מושקעים ונעימים. לנגד עיננו עמדה המטרה לאפשר לתיירים להנות מחוויית קנייה מוצלחת וכדאית, המציעה לתיירים, בנוסף לאתרי דת והיסטוריה, תרבות ואמנות, נופים ואתרים מיוחדים, גם את חווית השופינג. חשוב לי להדגיש כי למלונות ישראל אין רווח כספי ישיר מהמיזם. יוזמת ההתאחדות נובעת אך ורק מהשאיפה להגדיל את מספר כניסות התיירות לישראל, את משך השהייה בארץ ואת התרומה של התיירות לכלל המשק"



לדבריו: "ההערכה שלנו היא כי ההוצאה לנפש של כל תייר, שמגיע לישראל, תגדל. כיום מוציא כל תייר בזמן שהייתו בארץ כ- 1500 דולר בממוצע, מתוכם כ- 30% על קניות ובילויים. הצפי הוא כי ההוצאה לתייר, כאמור, תגדל ומכך ייהנו כל בתי העסק ואתרי התיירות המשתתפים במיזם".



חוברת ההטבות מופצת לתיירים באמצעות מלונות ישראל. בהמשך, תופץ גם במטוסים ובלשכות תיירות בעולם כנגד הצגת דרכון זר.



בשנת 2006 ביקרו בישראל 1.7 מיליון תיירים.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר