איש השיווק של מאי: אסף מור, סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט

איגוד המפרסמים בחר באסף מור, סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט כאיש השיווק של חודש מאי.



שיעור החדירה של ערוץ ספורט 5+ הוא מעל ומעבר למקובל בעולם – 65%, לעומת 20%- 25% בערוצי ספורט בחו"ל, או במספרים: 650 אלף בתי אב מתוך כמיליון בתי אב שמחוברים לממירים דיגיטליים. ועם זאת, "הבנו שאי אפשר להיות המוביל בתחום אם אתה רק ערוץ טלוויזיה" אומר אסף מור. "כדי להוביל בתחום אתה חייב לפגוש את הצופים שלך בכל מקום בו הם נמצאים". הרעיון הזה הוליד את הפעילות באינטרנט. "אחרי שנה של פעילות יש לנו אתר לתפארת, עם כמעט מאה אלף גולשים שנכנסים אליו מדי יום".



לדבריו, נתון עוד יותר מדהים הוא מספר הדקות שגולש נמצא בממוצע באתר: 23 דקות! ההסבר לכך הוא תוכן הווידאו. הגולשים מוצאים בערוץ חומרים שהם לא הספיקו להגיע אליהם בטלוויזיה.



המהלך האחרון של ערוץ הספורט היה פתיחת שני ערוצים נוספים בתשלום, 5+live ו-5+ גולד. בעקבות קמפיין החדרה שבו הושקעו קרוב למיליון דולר, הגיע מספר המנויים באתר תוך שבועיים לכ-27 אלף, ואסף מור מאמין שהמספר יעלה ל- 100,000 תוך שנה.



מעבר לערוצי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון, מבצע ערוץ הספורט גם הרבה פעילות חוץ-מסכית. אחת הפעילויות הייתה ליגת הוותיקים בכדורגל: "ארגנו את הליגה הזו יחד עם ארגון השחקנים, ולמשחקים הגיעה כמות עצומה של קהל – יותר מאשר מגיע לחלק ממשחקי הליגה."


מבצע אחר שערך הערוץ היה "קורנפלקס של אלופים": "אספנו ילדים מכל רחבי הארץ ונתנו להם הזדמנות להראות מה הם יודעים לעשות. מדובר בילדים שמשחקים בשכונה, ילדים שחלק גדול מהם מוכשרים מאוד, שאין להם זמן או כסף ללכת לחוגי כדורגל."



אסף מור, 36 , רווק, אינו דמות חדשה בטלוויזיה, אולם בתחום הספורט הוא נמצא רק כשנתיים וחצי, מאז חילופי ההנהלה בערוץ הספורט ומינויו של אבי בר כמנכ"ל. בתפקידיו הקודמים עבד בערוץ הילדים והיה מנהל מחלקת השיווק של ערוץ פוקס קידס, שמאוחר יותר שינה את שמו לג'טיקס. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהמכללה למנהל, ומרצה כיום במכללה בתחום התוכן השיווקי.

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים