סופר-פארם מביאה לישראל את קונספט תערוכות היופי: תקים "Beauty City" בגני התערוכה

רשת סופר-פארם מביאה לישראל את קונספט תערוכות היופי הבינלאומיות. בהשקעה של 5 מיליון ₪ יוקם בגני התערוכה מתחם תחת השם 2007Beauty City, אשר יקיים למשך שלושה ימים אירוע מתמשך לכל אוהבות הטיפוח היופי והאופנה.



מהרשת נמסר כי "למעלה מ- 40 ספקים של הרשת, בינהם: לנקום, ג'יבנשי, בולגרי, קלרינס, קלווין קליין ,דולצ'ה וגבאנה, מייק אפ פור אבר ועוד, יקימו במיוחד לאירוע מיצגים וביתנים מיוחדים, בהם יוצגו החידושים החמים ביותר שהושקו לאחרונה בעולם". לצד התערוכה, ייערכו במתחם לאורך כל שעות היום אירועי תוכן משלימים לעולם היופי- תצוגות אפנה של מותגים בינלאומיים מובילים (פראדה, דולצ'ה וגבאנה, איב סן לורן, זאן פול גוטיה, מיו מיו ועוד), מייצגי שיער, מתחמים של מעצבי אפנה ישראלים, תערוכת צילומי נשים המבוססת על הספר "אהבה ושאר הרגלים משונים" של קארן גילרמן ומיטל דוהן ועוד.




יאיר עשהאל, משנה למנכ"ל סופרפארם אמר היום כי "זאת היא דרך נוספת שלנו לתקשר עם לקוחות הרשת בעולמות תוכן מחוץ לחנות, המשלימים את חווית הרשת." האירוע יתקיים בתאריכים 26-28 ביוני 2007, בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. את היריד מפיקה חברת פרומרקט ואת מיצגי האופנה, השיער ובגדי הים מפיקים ומביימים מוטי רייף וגיא המאירי.



אירוע ה- Beauty City ילווה בקמפיין פרסום בכיכובו של גיל ריבה, אשר זהו לו הקמפיין הראשון. סרטון הטלוויזיה יציג את ריבה ככתב שטח המתאר את מה שקורה מאחורי הקלעים של תצוגת האפנה והאירועים המתקיימים ביריד. הקמפיין יכלול טלוויזיה, מודעות ואינטרנט – באמצעות באומן בר ריבנאי.



קרדיטים:


משרד פרסום: באומן בר ריבנאי


מנכ"ל קריאייטיב: ערן בר יוחאי


מנהל קריאייטיב: זאב גנגי


ארט דיירקטור: אורן וורמוס


קופירייטר: אורן קרי


סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי


מפיקת משרד: אודליה נחמיאס


מנהל לקוחות: בני רום


סופרוויזורית: יעל קנדר


תקציבאית: מיקה וגנר


חברת הפקה: שושי ואודי

אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים