קניון ערים יוצא ב-STOCK DAY עם ערך (שיווקי) מוסף

קניון ערים מכריז על שלושה ימי סטוק דיי ובו מבצעים והנחות גדולות בחנויות הקניון עד 70% הנחה. הסטוק דיי של קניון ערים יגובה בקמפיין פרסום בעלות 50,000 אלף דולר, שיעלה באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון בוטיק במסכי CTV בצמתים מרכזיות באזור השרון, שלטי חוצות ופליירים דיוור ישיר.




הערך המוסף אותו יציע האירוע יהיה שירות חדש ובלעדי לבאי הקניון בימי הסטוק דיי, תוצאה של שיתוף פעולה עם חברת שליחויות. המשמעות: כל הרוכש מעל 999 ₪ במגוון חנויות הקניון – הקניות תשלחנה לביתו, חינם אין כסף, על ידי שליח מטעם הקניון.



שירות ייחודי נוסף לסטוק דיי בקניון ערים יהיה שת"פ ייחודי עם חברת בזק, אשר מקימים בימי הסטוק דיי בלבד מתחם מיוחד למכירות ומבצעים אטרקטיביים. כ- 50 אלף בתי אב באזור השרון יקבלו תזכורת קולית לסטוק דיי עם המבצעים המיוחדים. בין החנויות המשתתפות ב"סטוק דיי" של ערים ניתן למצוא את נעמה בצלאל, תיק ותיק, אפרודיטה, דלתא, סליו, דן קסידי, אירוקה, הוניגמן, TNT, קלאסיקה, קדס קידס, רנואר ועוד.



אורית גלעד, מנכ"ל קניון ערים אמרה היום כי "אנו צופים כי לסטוק דיי לפתיחת הקיץ יגיעו כפי 4 מבקרים מביום רגיל". קניון ערים מקבוצת אמות השקעות בע"מ ממוקם בלב העיר כפר סבא, משרת את אזור השרון הרחב ומשתרע על פני שטחי מסחר של 10,000 מ"ר הכוללים 72 חנויות ומותגים.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס