לרגל חודש הספר העברי הערבי והרוסי, יוצא הגרנד קניון בחיפה, בקמפיין רחב היקף בעלות של כ-100,000$, באמצעות שלושה משרדי פרסום: "צדר" אשר יערוך את קמפיין שבוע הספר העברי, "טריו" אשר יערוך את קמפיין שבוע הספר הערבי ו"לוק" אשר יערוך את קמפיין שבוע הספר הרוסי.
הקמפיין שעולה בתחילת יוני, כולל שילוט חוצות בפריסה רחבה, מודעות בעיתונות, ג'ינגלים ברדיו, דיוור ישיר ופעילות יח"צ רחבת היקף באזור חיפה רבתי. כמו כן, הקמפיין יכלול מסע פרסום זהה, שיפנה ישירות למגזר הערבי והרוסי.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון, מסר כי באזור כמו חיפה והצפון, בו חיים זה לצד זה, יהודים וערבים ובו נקלטו עולים רבים ממדינות חבר העמים, היה זה אך מתבקש לקיים אירוע מסוג זה. הגרנד קניון החליט להרים את הכפפה ולערוך את חודש הספר במתכונת ייחודית ומקרבת לבבות.
לדבריו "חודש הספר העברי, הערבי והרוסי בגרנד קניון בחיפה, הוא אירוע ראשון מסוגו בישראל, הנערך במתכונת של אחדות. חודש הספר בגרנד קניון בחיפה יכלול מגוון פעילויות ייחודיות לילדים ולמבוגרים, ובראשם מפגשים רבים עם הסופרים העומדים מאחורי הספרים, ביניהם סופרים בשפה העברית, הרוסית והערבית".
הקמפיין ייערך עד סוף חודש יוני, עד סיום פעילות חודש הספר העברי, הערבי והרוסי.