המותג דיאט קוקה-קולה מתכונן ליום הארוך ביותר

המותג דיאט קוקה-קולה יקיים פעילות שיווקית ארצית ייחודית ויוצאת דופן, לרגל היום הארוך ביותר בשנה – 21.6.07. במסגרת המהלך, תחת הכותרת: Diet coca-cola Night – "ליל המופעים הגדול", יחולקו עשרות אלפי כרטיסים בחינם להצגות, למופעים ולסרטים שיערכו בכל רחבי הארץ.



מהנהלת החברה נמסר כי הכניסה לכל אירועי התרבות והבידור תעשה באמצעות הרשמה מוקדמת באתר האינטרנט של דיאט קוקה-קולה: www.dietcocacola.co.il, ותינתן בחינם (ללא תשלום). עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה אמרה היום כי "המהלך נבנה ברוח קונספט המותג: 'DO WHAT FEELS GOOD' ומתוך נקודת מבט מקורית ואופטימית".



ליל המופעים של דיאט קוקה-קולה כולל את מיטב ההצגות של התיאטראות הגדולים בישראל ובהם: הבימה, הקאמרי, בית לסין, גשר ותאטרון חיפה. כמו-כן, נכללים בפעילות השיווקית מיטב מופעי הסטנד אפ ובהם מה קשור, שבי זרעיה, רמי ורד, נאור ציון, שלום אסייג, שלישיית פרוזק, אורי חזקיה, ומיטב הסרטים ברשת גלובוס גרופ.




בכל מארז (שישה ושמיניה) של דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה לימון ודיאט קוקה-קולה ללא קפאין, יימצא קטלוג המופעים עם מגוון התכנים ועם קוד המקנה להזמין כרטיס זוגי חינם למבחר הצגות, מופעים וסרטים על פי בחירה אישית.



המהלך, בהשקעה של כ-7 מיליון ₪, ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות דחף 1, שיזמין את הצרכנים לליל המופעים הגדול. הקמפיין כולל סרטון בטלוויזיה, מודעות בעיתונים, קמפיין אינטרנט ותקשור על גבי מארזי דיאט קוקה-קולה. באולם התאטרון/קולנוע/מופע יחכו לצרכני דיאט קוקה-קולה דיילים שיעניקו להם שי ברוח המותג.



קרדיטים:


מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: עדית פרידמן.


משרד פרסום: דחף 1:


מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.


סופרוייזר: דפנה צ'רני.


תקציבאית: לימור פלד.


ארטדירקטור: שרון טננבאום.


קופירייטר: מתן לוי.


הפקה וקד"מ: פרומרקט


אינטרנט: אידיאולוג'יק


ניהול ורכש מדיה: קארט מדיה וואן

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת