"החמסין הגיע!": יעד המכירות של מפעל הפיס בהגרלה הגדולה- 100 מיליון ₪

מפעל הפיס משיק את ההגרלה הגדולה ועורך, זו הפעם השביעית, את הגרלת 50 מיליון ₪ שכבר הפכה למסורת ולמגרפת כספים מוכחת. ההגרלה תתקיים ב-2.7.07 ותשודר בשידור חי בערוץ 1 תחת הכותרת: "החמסין (50 בערבית) הגיע". ההגרלה תשודר גם בערוץ 2 וגם בערוץ 9.



השנה, הוגדל סכום הפרסים המינימאלי שמפעל הפיס מתחייב לשלם ל-57 מיליון ₪ שמחולקים בטוח לזוכים.



הגדלת הפעילות השיווקית


ההגרלה נערכת בשיטת must win לפיה, סכום הפרס הראשון- 50 המיליון, מחולק בכל מקרה ללא קשר לפדיון, לפרס השני יוקצה 5 מיליון ₪ ללא קשר לפדיון, לפרס השלישי יוקצה 2 מיליון ₪ ללא קשר לפדיון, לפרסי המשנה (4,5) יוקצו 5.3% מהפדיון. אם אף אחד לא ינחש את 5 המספרים המזכים בפרס הראשון, מתחייב מפעל הפיס להעניק לכל אחד ממנחשי הפרס השני חצי מיליון שקל. יתרת הסכום יחולקו בין יתר המנחשים



שמעון כצנלסון, יו"ר מפעל הפיס אמר היום כי "לאחר חתימת תנאי הזיכיון החדש של הפיס ל- 5 השנים הקרובות התחייבנו להעביר לקהילה 4 מיליארד ₪ בסך הכל בתקופה זו. השנה, 2007 , לראשונה יחלק מפעל הפיס 1 מיליארד ₪ לפרויקטים לרווחת הקהילה בשנה הבאה, 1 מיליארד ₪ נוספים ביתר השנים, 2 מיליארד. מדובר בהקצאת ענק, חסרת תקדים . בעבר הקצה הפיס כ- 600 מיליון ₪ בשנה לפרויקטים קהילתיים".



"לצורך מימון הגידול בהקצאה לטובת הקהילה אנו מגבירים ומגדילים את הפעילות השיווקית ובתוך כך מקיימים שתי הגרלות גדולות. האחת, הגרלת 50 מיליון שתיערך ביולי והשנייה, הגרלה מיוחדת שהיא עדיין בחזקת הפתעה ותיערך בסוף השנה."



שאול סוטניק, מנכ"ל מפעל הפיס אמר כי "עולם ההגרלות הוא מלא ריגושים והלקוחות שלנו מאוד אוהבים חידושים. השנה גורם ההפתעה הוא הגרלה נוספת שלא ציפו לה, כמו כן ההכנסות מן ההגרלה יסייעו למפעל הפיס לשבור את שיא מכירות כל הזמנים ולחצות את רף ה-4 מיליארד ובהתאמה לכך להגדיל את סכום הכסף שאנו מחזירים לקהילה".



יעדי המכירות


היעד עומד על 100 מיליון ₪. כזכור, ההגרלה הגדולה שנערכה ב-2006 רשמה שיא הכנסות בכל הזמנים שעמדו על 109 מיליון ₪.



דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק ופרסום של מפעל הפיס אמר כי "האתגר המקצועי הוא עצום. מצד אחד לשמור על מסורת של חגיגה שנתית ומצד שני לחדש ולרענן. הגרלה כזו מצריכה דיוק, קריאטיביות ומאמץ משולב מקסימאלי , שכן אין בארץ שום מוצר המתבקש למכור במקביל למכירה השוטפת, 100 מיליון ₪ נוספים בתקופה של שלושה שבועות בלבד".



קמפיין הפרסום – "החמסין הגיע!"


את ההגרלה ילווה קמפיין פרסומי של אדלר חומסקי ורשבסקי ויכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט בהשקעה של 10 מיליון ₪. פעילויות נוספות יתמקדו במגזרים: החרדי, הערבי והרוסי.



הקמפיין הינו מחווה פרודית לסרט המצרי הזכור לנו מיום שישי בטלוויזיה. גיבורי הסרט, יושבים בבית קפה בשוק הומה אדם, מתבשרים על בוא החמסין, כשהם מבינים שמדובר על- חמיסין מיליון שקלים, ולא סתם "חמסין" הקשור למזג האוויר. מתחילה חגיגת ריקודים ענקית ברחבת השוק, בסגנון "קזבלן" המלווה בשיר הנושא (המבוסס על "נערי שובה אלי" המוכר של מרגול).



האינטרנט ומודעות של הקמפיין ממשיכים את קו החמסה, שכבר הכרנו מההגרלה בשנה שעברה אבל הפעם בעיצוב שונה ומיוחד. "מאמצי השיווק שלנו כוללים בנוסף לקמפיין מסיבי, גם שיתופי פעולה עם רשת הריבוע הכחול ועם חברת ויזה כ.א.ל המאפשרת קניית טופס הגרלה תמורת נקודות", מוסיף אנגל.



מבדיקות סטטיסטיות שנערכו בשלושת הגרלות 50 מיליון בשנים עברו עולה כי: מחצית מהציבור הישראלי משתתף בהגרלות. 60% מהמכירות מתרכזות ב-48 השעות האחרונות להגרלה. למעלה ממיליון וחצי טפסים נמכרים בממוצע בכל הגרלה. 35% מילאו טפסים משותפים עם בני משפחה, חברים, חברים לעבודה.



קרדיטים:


מנהל מותג במפעל הפיס: שי לירז


מנהלת פרסום: חמי פדן


מנהל לקוחות: דני ברנדה


סופרוויזרית: גליה ביאלר


תקציבאית: קרן אלפנדרי


מנהל מחלקת פלנינג: אורי לברון


פלנר: אמנון גולן וניר וייס


מנהל קריאיטיב: רונן גור –פונארוב


ארט דיירקטור: גבי זלצמן


קופי: יעל קורן


מנהל מחלקת הפקה: רינת קינן


מפיקת משרד: דריה


במאי: דני שניאור


חברת הפקה: פילמיינד


בית פוסט: JCS

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס