בבטן הרכה: פרסום אימפוטנציה בשירותי המועדונים

למרות החוק האוסר עישון במקומות ציבוריים, סצנת המועדונים בישראל נותרה אפופת עשן. באגודה למלחמה בסרטן הוחלט השנה, בנוסף לפעילות ההסברה נגד עישון בבתי הספר, בכלי התקשורת, בכנסים ועוד – לפנות לציבור הבליינים במקום בו כולם מבקרים.




"לצערנו, מימדי העישון גבוהים בקרב צעירים", אומרת מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן. "לכן הוחלט לפנות אליהם, במקום בו תשומת הלב תופנה למסר. הציבור משקיע אלפי שקלים בהגברת התפקוד המיני והראיה לכך בפרסומות הרבות בכלי התקשורת המציעות לציבור הגברים טיפולים שונים בנושא. אנו מציעים דרך טובה וחסכונית יותר. האגודה קוראת לכל ציבור המעשנים : בכוחכם למנוע את הנזקים מעצמכם. הפסיקו לעשן".



המודעות יופיעו במקומות בולטים בשירותי הגברים בלמעלה מ-100 מועדונים וברים מובילים ברחבי הארץ באמצעות חברת "לעומק התודעה". כך לדוגמה תלויות המודעות ב"פולה", "אברבוך", "קרפל", "מטרוק", "פרנויה", "דגלס", "שורנשטיין", "האטורי אנזו", "קואן" ועוד ועוד. את המודעה עיצב בהתנדבות משרד הפרסום גיתם.



מודעות אלו מצטרפות למסע הסברה נרחב שהאגודה למלחמה בסרטן עורכת בכל ימות השנה, ומתוגבר סביב היום ללא עישון שחל בשבוע שעבר, ה-31.5. האגודה הפעילה ביום זה דוכני הסברה בכל רחבי הארץ, פתחה בקמפיין חדש לבני הנוער בנושא נזקי עישון נרגילה, קיימה פעילויות הסברה בבתי הספר, פתחה קו חם לייעוץ משפטי למעוניינים לתבוע מפירי חוק עישון במקומות ציבוריים ועוד.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים