אישיווק השבוע: אילן שמעוני, מנכ"ל חברת 'טווס'

אישיווק השבוע: אילן שמעוני, מנכ"ל חברת 'טווס'



• שם החברה: 'טווס'


• שנת הקמה: 1989


• מספר עובדים: 900



פרופיל



חברת טווס נוסדה לפני כעשרים שנה על בסיס האמונה והביטחון שניתן לקיים בהצלחה וכבוד חברה המספקת שירותי ניקיון ואבטחה ברמה השונים מהנורמה המקובלת. טווס חרטה על דגלה את סמל ההוגנות והשקיפות התעסוקתית. כיום החברה עובדת עם החברות המתקדמות והגדולות במשק בתחום ההיי טק, עו"ד ומוסדות חינוך, כאשר בימים האחרונים הצטרפה "טווס" לפרויקט של הביה"ס האמריקאי החדש באבן יהודה.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"אני מאוד מאמין באינטרנט והממשק בין האינטרנט לבין הלקוח וקהל הגולשים.לכן הקמת האתר לטובת שיפור הקשר בין טווס לעובדיה, לקוחותיה ושותפים החדשים היה צעד נכון".



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')



"אני נוהג להשתתף תכופות בפורומים וכנסים של תחומים הקשורים בקשר ישיר ללקוחות שלי לדוגמת כנסים של חברות היי טק. בהקשר הזה של הרצאות פעילות אני מאמין מאוד גם בנושא השיווק הישיר. כתבה או מאמר שיצא מבית החברה יעבור באופן מסודר לכלל המשתתפים בפורום. זה ברור לי שאותו קהל ממוקד נוכח במקום ויקלוט את המסר".



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?



"אני חושב שחשיפת טווס לאחרונה בתחום מנועי החיפוש הייתה צעד נבון מאוד.


אנשים לעיתים מחפשים שירות איכותי וממוקד ולא תמיד מצליחים לאתר את מבוקשם זו בעיה שאני אישית חושב שצריכה להיפתר.גוגל משתמש במודל שעושה בשכל עם נוסחה משלו לרלוונטיות של החיפוש".



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אין."



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אני מאוד מושפע וגאה בשני אחיי שמנהלים יחד איתי את חברת טווס . כשהקמנו את החברה הרגשתי מחויבות כלפיהם כאח הבכור. גם יואב וגם מאיר עבדו בתחומי השמירה והניקיון ואני הצטרפתי אליהם כדי לעשות שינוי בתחום שאולי נראה פשוט אבל משפיע מאוד על סביבת העבודה".


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "'אבא עשיר אבא עני' וגם 'אסטרטגיית אוקיינוס כחול' על נישות לא מנוצלות בתחום השיווק."


• עיתון/ מגזין מועדף: "גלובס"


• דף הבית שלך באינטרנט: "גלובס אונליין"


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "אין מקום קבוע. בדרך כלל אעדיף להיפגש באחד מהמשרדים שלנו בת"א ובירושלים".


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? BMW


• מהו ג'וב חלומותיך? "קריין ברדיו. כולם אומרים לי שיש לי קול רדיופוני. אבל ברמ"ח אבריי אני מנהל".


• חופשה חלומית: "ארצה לנסוע בקרוב לאוסטרליה."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח