סיטרואן מחזירה את הרובוט

סטרואן מחזירה לסיבוב נוסף את קמפיין מכונית הרובוט של סיטרואן. בקמפיין הראשון רקד הרובוט של במגרש החניה, בשני החליקה ורקדה המכונית על הקרח תחת הסיסמא "מכונית משפחתית לא חייבת להיות משעממת". "עכשיו", אומרים בזרמון גולדמן, "המכונית יוצאת לריצה בכבישים הרריים ושוב מכניסה רעננות לפרסום המכוניות".



הקמפיין החדש לסיטרואן C4 יעלה ביום שישי 8.6 באמצעות זרמון גולדמן, וילווה בסיסמא "המשפחתית שמנצחת את השגרה". הקמפיין יעלה בטלוויזיה באינטרנט ובעיתונות למשך שבועיים בתקציב של 2.1 מליון שקל. את הקמפיין ילווה מבצע טרייד אין במחיר מחירון.



בכל רחבי אירופה, וכמובן גם בישראל זכה קמפיין הרובוט הקודם לשבחים רבים ולפרסים על המקוריות ורמת העשייה. הסרטון הנוכחי ילווה בפס קול מתוך היצירה המוכרת "מחול ההונגרי" של ברהמס. בנוסף תוצג בפרסומת כתבה מהעיתון ידיעות אחרונות שקבע כי ה-C4 הינה המשפחתית הטובה בישראל.



לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בחברת דוד לובינסקי, "השימוש ברובוט במצבי חיים רגילים כביכול, מדגיש את ערכי המקוריות, החיוניות והנהנתנות של סיטרואן. הנסיעה בסיטרואן לא דומה לנסיעה במכונית אחרת, והסרט ללא ספק מדגיש את החדשנות והקדמה הטכנולוגית של המכונית".



קרדיטים


מנהל קריאטיב: ויטלי בר-כהן


פלנר: מיכל אלפסי


סופרוויזרית: שירן חן ברזני


תקציבאית: מיכל רבינוביץ

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת