ערוץ ג'טיקס והאגודה למלחמה בסרטן יוצאים החל מה – 15 ביוני, בקמפיין חינוכי משותף "חכם בשמש" אשר יכלול סדרת מערכונים חדשים ומיוחדים לילדים, העוסקים בנושא התנהגות חכמה בשמש. במסגרת מסע ההסברה הטלוויזיוני, הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס, מעברונים הומוריסטיים באורך של 30-60 שניות, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 7 עד 14.
הקמפיין יעלה לאוויר בערוץ ג'טיקס ב- 15 ביוני, לרגל החופש הגדול וימשך כל עונת הקיץ. כמו כן באתר ג'טיקס יוקרנו המעברונים השונים, והגולשים יוזמנו לחתום על עצומת "גם אני חכם בשמש" ולזכות במדבקות "חכם בשמש" .
במעברונים יככבו צוות השחקנים של "קומי קומי" בראשותו של דודו ארז, ובהשתתפות לירית בלבן וגיא עמיר ויתבססו על ההומור המוכר והאהוב של תוכנית המצלמה הנסתרת "קומי קומי". הקטעים מבוססים על המלצות האגודה למלחמה בסרטן להתנהגות חכמה בשמש.
שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס: "שיתוף הפעולה עם האגודה למלחמה בסרטן הינו חלק מאסטרטגיית ערוץ "ג'טיקס-דיסני" במטרה להוביל מודעות ומסרים חינוכיים לילדים הצופים בערוץ. אנו בטוחים כי העברת המסרים באמצעות שימוש בהומור, הינה הדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו".
מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי "אנו רואים בשידורים לילדים אמצעי חשוב בהעברת המסרים להתנהגות חכמה בשמש. מניעה של המחלה מצילה חיים והחינוך לכך צריך להתחיל כבר בגיל ישראל".