שטראוס יוצאת בקמפיין לסדרת מסטיקים חמוצים מאוד, תחת המותג MUST

לאחר ההשקה המוצלחת (יולי 2006) של סדרת MUST –מנטה, עם ה- cooling effect (גידול של 38% בסגמנט המנטה, נילסן חצי שנתי 2006) וכהמשך לסדרות אחרות, מביא המותג את הבשורה הבאה בעולם הפירות: סדרת מסטיקים חדשה בטעמי פירות חמוצים במיוחד, הכוללת טעמי לימון, אננס ומלון.



הטעמים החמוצים (EXTRA SOUR) נהנים מצמיחה ברחבי העולם ו-MUST, המותג שחרת על דגלו את ערך החדשנות, מגיש לראשונה בישראל טעמים אלה במסטיקים ללא סוכר.


לרגל ההשקה יוצא המותג בקמפיין חדש בהשקעה של כ- 5 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.



הקמפיין נותן פרשנות חדשה למונח "פרצוף חמוץ" –אותו פרצוף משעשע המופיע על פני מי שטועם לראשונה מהמסטיק הייחודי. הקמפיין יעלה לטלוויזיה ב- 15.6 (ערוצים 22, 10 ו- 24), לבתי הקולנוע של תיאטראות, גלובוס גרופ, וסינמה סיטי ועל גבי קיר ההלכה המפורסם, בו תופיע הדמות הראשית בסרט הפרסומת.



קרדיטים:


משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG


סמנכ"ל קריאיטיב : בועז להב


מנהל קריאיטיב: נועם גזית


סופרוויזר ארט: אילן לוין


קופי: דויד כהן


סמנכ"לית לקוחות: הגר גרוס


סופרוויזרית: עינב שגיב


תקציבאית: עינב יהב


סמנכ"ל פיתוח עסקי: רותם שביט


מנהלת הפקה: אפרת ארליך


במאי : שחר סגל


חברת ההפקה: POV הפקות


קריינות : ניר פרידמן


חברת פוסט פרודקשיין : גרוויטי

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס