ג'וניפר נטוורקס מגבירה פעילות שיווקית בישראל באמצעות ייבוא מותג ההדרכה Juniversity

ג'וניפר נטוורקס משיקה בישראל את מסורת הסמינרים Juniversity המתקיימת בעולם זה כמה שנים והפכה למותג איכות המזוהה עם החברה. במסגרת ה- Juniversity יתקיימו סמינרים בנושאי ניהול ואבטחת רשתות. בג'וניפר נטוורקס רואים בהפעלת ה- Juniversity בישראל חלק בלתי נפרד וחשוב מהמשך הצמיחה של ג'וניפר בשוק הישראלי.



מהחברה נמסר כי הסמינר הראשון במסגרת ה- Juniversity ייערך ב- 17 ביוני במלון שרתון, וישתתפו בו אנשי המכירות והאינטגרטורים המובילים בישראל, וירצו חברי בו הצוות הישראלי של ג'וניפר המספקים תמיכה לכל אזור הפעילות של ג'וניפר.



צביקה רוזנטל, מנהל ערוצי הפצה: "בשנת הפעילות האחרונה ג'וניפר הרחיבה את פעילותה בצורה משמעותית מול השוק הארגוני בישראל בעיקר בזכות שיתוף פעולה הדוק עם המשווקים והאינטגרטורים הטובים ביותר. ה- Juniversity תהווה אפיק קידום נוסף לפעילות שלנו מול ערוצי ההפצה, תוך חיזוק הידע בנושאי אבטחת מידע וניהול רשתות".


אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed