Esc יוצאת במבצע מיוחד לחיילי צה"ל: 49 אגורות לדקת שיחה. המותג הסלולרי לצעירים שובר את השוק וחושף את המבצע המיוחד בסרטון פרסומת בו יופיעו קטעי ארכיון מאימונים של צבאות אויב במסגרת מבצע לחיילים ב- Esc.
הקמפיין, בהשקעה של כ- 300,000$ יעלה מחר ולמשך שבועיים, באמצעות משרד הפרסום אדלר–חומסקי–ורשבסקי. סרטון הפרסומת ישודר בערוצי הטלוויזיה המסחריים 2 ו- 10 ובערוצי המוסיקה "24" ו- MTV.
לפלאפון נתח השוק הגדול ביותר בקרב ירוקי המדים: 38% מכלל החיילים, ומטרת הקמפיין היא לחשוף את המבצע המציע את המסלול המשתלם ביותר בשוק הסלולרי הפונה לחיילים: 49 אגורות לדקה לכל היעדים בכל שעות היממה וללא דמי שימוש חודשיים. במרכז הסרטון צילומים "סודיים" ממחנות האימון של האויב המלווים בקריינות רקע של גיל קופטש המסבירה כי הם מכינים לנו מבצע גדול; Esc מגיבה במבצע משלה, ומארגנת ספין-אוף קריאייטיבי למילה "מבצע".