טעם וצבע, מהקבוצות המובילות בישראל בתחום המזון והאירוח, יוצאת במיתוג מחדש בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל. תהליך המיתוג מחדש, יעניק שפה משותפת לכלל פעילותה ויוביל את מיצוב הקבוצה כמותג האירועים המוביל בישראל.
תהליך המיתוג יתבצע כחלק מתהליך ההכנה של הקבוצה להרחבת פעילותה דרך רכישת גני אירועים, כניסה לתחומים חדשים בתחומי המזון והאירוח. תהליך המיתוג יכלול לוגו חדש ובניית מעטפת גראפית חדשה בכל נקודות המגע של הלקוח עם החברה, החל מעיצוב האלמנטים הגראפיים השונים של הקבוצה ועד עיצוב האירוע עצמו.
בימים אלו הקבוצה בעיצומה של בניית הדור החדש של נראות האירוע. כחלק מהתהליך ימותגו מחדש גם מוקד המענה הטלפוני, מדים, רכבים ועוד. כמו כן, בימים אלה עובדת החברה על הקמת אתר אינטרנט שישמש פלטפורמה שיווקית ותכנית למותגי החברה.
לדברי מוטי בן אהרון מנכ"ל קבוצת טעם וצבע "המטרה הסופית של תהליך המיתוג מחדש היא לאפשר ללקוח לקבל מוצר הומוגני התואם את אופי וערכי המותג החל בתפיסה וחדשנות, דרך ניהול מקצועי ויציב וכלה במערך לוגיסטי חזק. בניית מותג ברור ומוכר תאפשר לנו מצד אחד לייצר קו עיצובי ותכני מזוהה וברור ומצד שני לשמור על האופי הייחודי והאינטימי של כל אחד ממותגי החברה".
מהלך זה ילווה בקמפיין פרסום נרחב שיכלול מודעות בעיתונות העסקית ואמצעי מדיה נוספים בהשקעה של כמיליון ₪. מיתוג הקבוצה נעשה על ידי חברת וניל, המתמחה במיתוג קולינארי (יקבי בנימינה וחינאווי).
טעם וצבע הנה קבוצת ניהול ואחזקות המתמחה בהקמה וניהול גני אירועים ועסקים בתחום המזון והאירועים עם היקף פעילות של כ- 80 מיליון שקל בשנה. מותג הדגל של הקבוצה הנו קייטרינג טעם וצבע, המספק שירותי קייטרינג עילי לשוק הפרטי והעסקי. הקבוצה מספקת שירותים למותגי החברה השונים ושירותים חיצוניים לגני אירועים, לקוחות פרטיים ומפיקים.