חברת סווטש העולמית משתפת פעולה לראשונה עם חברת אנימציה ישראלית

חברת סווטש העולמית משתפת פעולה לראשונה עם חברת אנימציה ישראלית ביצירת סדרת סרטוני טלוויזיה, שיובילו את הקמפיין הבינלאומי של החברה לקיץ 2007.



מהנהלת סווטש נמסר היום כי "סווטש חיפשה חברה שתוכל לתת פתרונות קריאטיביים וביצוע ברמה גבוהה, משלב הקונספט ועד העריכה הסופית. בסופו של דבר היא בחרה בחברת HandsUp הישראלית".



הקשר עם סווטש נוצר לפני מספר חודשים בבזל שבשוויץ. הרעיון שהגתה חטיבת העיצוב הפנימית של סווטש היה להשתמש בקטעים מצולמים של גולשי גלים (שכיכבו כבר בפרסומות קודמות של החברה) כדי ליצור סרטון אנימציה עתידני, בסגנון קייצי וצעיר, שיבטא את האופי והסגנון הייחודיים של החברה ושל קולקציית המוצרים החדשה שלה.



עופר רובין, מנכ"ל הנדסאפ: "הבריף הראשוני, שהתבסס על מודעות דפוס של החברה, תיאר גולשי גלים בתוך עיר מוצפת מים. החלטנו לפתח את הרעיון וליצור מעין ספורט אקסטרים חדש, שישלב גלישת גלים ורכיבה על סקייטבורד מעל מכשולים שונים. בסרטון נראים גולשי גלים קופצים מעל רמזורים וגולשים על מעקות".



"אחרי שסווטש אישרה את הגירסה הראשונית, בנינו עיר בתלת-מימד וחיברנו את הקטעים השונים בעזרת השלמות של מים ואלמנטים שונים. בהתאם לאופיו של המותג רצינו ליצור סרטון חוויתי המשדר אוירה צעירה, דינמית וקוסמופוליטית. לשם כך שיווינו לסרטון מראה מחתרתי עם צבעוניות ועריכה ייחודיות, וליווינו אותו במוזיקה קצבית שהוזמנה והוקלטה במיוחד לצורך העניין כל-ידי להקה מחו"ל".



לסרטון נערכו 5 גרסאות שונות שכל אחת מהן מציגה שעון אחר בקולקציה החדשה.


הפרסומות ישודרו בחו"ל, תחילה בעיקר באירופה ובמדינות הערביות בערוצי ESPN ו-MTV.


הנדסאפ הינה חברת אנימציה המתמחה בתלת מימד ואנימציה ללקוחות בארץ ובחו"ל.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת