רשת האופנה הבינלאומית CROCKER שכרה את שירותיה של מריקה בלדיני, מומחית עולמית לעיצוב חנויות וחלונות ראווה של מותגי ג'ינס, בהמשך לתהליך פתיחתן של 10 חנויות חדשות.
מהנהלת הרשת נמסר היום כי מריקה תוביל את עיצוב חלונות הראווה של הרשת ועיצוב הקולקציות בחנויות הכולל פיזור נכון של הקולקציה ברחבי החנות, תצוגה פרונטאלית של הבגדים, התאמת תאורה נכונה להדגשת הבגדים בחנות בהתאם לקונספט העיצובי החדש. היקף הפעילות מוערך ב – 3,500,000 דולר.
לדברי אבי לוי, מנהל רשת קרוקר ישראל, "הקונספט העיצובי החדש של החנויות משקף את רוח הרשת ומהווה צעד נוסף בדרך ליצור ללקוחות חווית קניה ייחודית המאפשרת ללקוח הנכנס לחנות לחוש את כוחו וחוזקותיו של המותג קרוקר. לדבריו, מריקה בלדיני היא מעצבת מוכרת ומוערכת בעולם האופנה ומתמחה בעיצוב חנויות וחלונות ראווה של בוטיקים בתחום הג'ינס, באמצעותה קרוקר תכניס רוח חדשה לחנויות הרשת".
לדבריו, בנוסף לעיצוב החנויות מחדש הושקעה בכל חנויות הרשת פלטפורמה ייחודית המאפשרת לכל לקוח למדוד את בגדיו ולהתייעץ עם גולשי האינטרנט לגבי התאמת הבגדים באמצעות מצלמות שהועמדו מעל המראות ומחוברות און ליין לאתר הרשת של קרוקר.