שנה מצוינת למותג סוני אריקסון בישראל: רושם גידול דרמטי של כ-200%


ברס אלקטרה תקשורת סלולארית, משווקת סוני אריקסון בישראל, מציגה סיכום פעילות ומכירות לשנת 2006-7. החברה רושמת הישגים מרשימים בשוק הסלולר הישראלי הן בפן המכירתי והן בפן התדמיתי-שיווקי.



החברה הודיעה היום היום כי על פי סיכומי 12 החודשים האחרונים, היא מחזיקה בכ-19% מנתח המכירות בשוק ה-UMTS/GSM בישראל, גידול של כ- 200% אל מול התקופה המקבילה אשתקד. נתון זה גבוה משמעותית מהתחזיות והיעד שהוצגו בסיכום השנה החולפת ועמד על יעד צפוי ל-2007 של – 11.2%. הישג נוסף בו מחזיקה החברה הינו מכירות מכשירי דור שלישי, כ 240 אלף מכשירי סוני אריקסון נמכרו בשנה החולפת, ומיקמו את המותג בצמרת טבלת המכירות של מכשירי דור שלישי בישראל.



סקרי שוק שערכה חברת סוני אריקסון העולמית אשר כללו גם את ישראל, מצביעים על נתוני מודעות גבוהים ביותר ביחס למותג שביצע חדירה לשוק לפני שנתיים וחצי בלבד- מודעות בלתי נעזרת עליה של 60% ביחס לשנה שעברה ועליה של 31% במודעות נעזרת. על-פי סקר שנערך ע"י חברת TNS, נמצאה סוני אריקסון כחברה המובילה בתחומי החדשנות ומכשירי המוזיקה מבין כל יצרני מכשירי הסלולארי הנמכרים בארץ.



בבחינת שאלת הכוונה לשדרג את המכשיר הסלולארי, בתוך פחות משנה, ניכרת עליה של למעלה מ- 50% בכוונת השדרוג, מבין המודעים למותג. בשנה החולפת השיקה החברה 7 מכשירים בישראל המותאמים לסגמנטים שונים, שהושקו אצל שתי מפעילות הסלולארי- סלקום ואורנג'.



עוד הודיעה החברה הבוקר כי בכוונתה להשקיע השנה כשניים וחצי מליון דולר (עלייה של חצי מיליון דולר מהשנה החולפת) בפרסום המותג והמוצרים החדשים. הפרסום ישמור על אסטרטגיית המותג, "ריגוש והתרגשות" ויכלול שת"פים בינלאומיים וחסויות על סרטים.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס