חברת "גילעם" המתמחה במוצרים ואביזרים לשיער לשוק המקצועי, קיבלה את הזיכיון לשיווק המותג הצרפתי SARYNA KEY בכל העולם, כאשר בשלב ראשון תשיק החברה את המותג בישראל. בנוסף, נמצאת החברה במו"מ לשיווק המוצרים בארה"ב ובמספר מדינות באירופה.
מדובר בסדרת מוצרי פרימיום לשיער שכוללת 25 מוצרים המבוססים על אגוז השיאה ומשווקים לשוק המקצועי, קרי מספרות ומכוני יופי, ודרכם לצרכן. סה"כ היקף השקעה בהחדרת המותג שתלווה בקמפיין פרסום וכן בפעילות קד"מ ויח"צ, עומדת על כמיליון וחצי$, כאשר עלות הזיכיון עומדת על כ – 500,000$.
מייק סבג מבעלי חברת גילעם מסביר כי "שיווק מוצרי סרינה קיי מהווה נדבך מרכזי בפעילות גילעם שפעילה בתחום מוצרי השיער המקצועיים למעלה מעשור, וכי צפי המכירות לשנה הראשונה בישראל עומד על כ – 5 מיליון ₪. עוד מסר סבג כי "השוק המקצועי בישראל דומה לשוק המקצועי באירופה ולכן חברת סרינה קיי פרופסיונל, ששמה לה למטרה לייצר ולפתח תכשירים באיכות גבוהה וללא פשרות, ונחשבת למובילה בתחומה בצרפת תתברג בטופ אופ דה ליין של השוק הישראלי."
חברת "גילעם" שהוקמה לפני עשור מתמחה בשיווק מוצרים לשוק השיער המקצועי. החברה מגלגלת מחזור של כ – 15 מיליון ₪ בשנה.