חברת 'סוכרזית' יוצאת במהלך רחב היקף בו היא תבצע מעבר לנראות אחידה ורענון למותג 'סוכרזית בכל אריזות המוצרים ומשיקה ממתיק חדש על בסיס סוכרלוז 'סוכרלייט' בשוק הישראלי. לדברי ליאור לוי, מנכ"ל ביסקול יצרנית סוכרזית, מטרת מהלכים אלו היא בראש ובראשונה רענון המותג סוכרזית על המדפים ביצירת בידול באמצעות הצבע הירוק המזוהה עם המותג.
לדברי לוי, מדובר בצעד נוסף במסגרת האסטרטגיה של החברה להתייעלות וחיזוק המותג סוכרזית בישראל ובמדינות בהם המותג פעיל. "המעבר לנראות אחידה יחזק את האחיזה של סוכרזית בשוק הישראלי ואף יעמיק אותה". לוי מוסיף כי המהלך יתבצע בכלל הארצות בהם סוכרזית ישנה (רוסיה, רומניה, בולגריה, ליטואניה, ארה"ב, קזחסטן, אוקראינה) באמצעות מיקוד המאמצים השיווקיים והפרסומיים בהבלטת מוצרי 'סוכרזית' ובהמשך השקעות ופיתוח של מוצרים חדשים.
בנוסף חברת סוכרזית השיקה ממתיק פרמיום חדשני על בסיס סוכרלוז תחת השם "סוכרלייט" – ממתיק בטעם טבעי, טעים כסוכר, מופחת קלוריות וללא טעם לוואי הנמס במשקאות קרים או חמים ומתאים להמתקה, לבישול ולאפייה.
לוי מסר עוד כי היקף ההשקעה בפיתוח המוצר עומד על 500 אלף שקלים והוא כולל את פיתוח המוצר, השקה בקמפיין פרסומי ופעילויות קד"מ שונות. לדבריו, החברה ביצעה מעקבים אחרי הצלחת ה'ספלנדה', ממתיק על בסיס סוכרלוז, בארה"ב וכיום ביסקול גאה להשיק מוצר שכזה בשוק הישראלי תחת השם 'סוכרלייט'. לוי הוסיף כי עד סוף שנת 2007 צפוי גידול כספי של 25% במכירות המוצר.
חברת ביסקול מובילה עם המותג סוכרזית את שוק הממתיקים המלאכותיים בישראל עם נתח שוק של 59% (כספי) ו- 69% (כמותי) בשנת 2006 *. שוק הממתיקים המלאכותיים בישראל מוערך בשנת 2006 בכ- 30 מיליון ₪ ורשם גידול של 10% בהשוואה לשנת 2005. (נילסן) * נתחי השוק מתייחסים למותג סוכרזית ולמתחרים, ללא ממתיקים על בסיס סוכרלוז.
קבוצת ביסקול הינה יצרנית אשר פעילותה מקיפה מגזרי פעילות ותעשייה רבים בארץ ובחו"ל. החברה מנוהלת על ידי משפחת לוי ומתמקדת בתחומי פעילות עיקריים של שיווק ממתיקים שולחניים של חברת סוכרזית באמצעות חברות הבת ב-32 מדינות.