מ-1 יוצא 3: ml מפצלת את הפעילות הפרסומית לשלושה משרדי פרסום שונים

חברת ml המחזיקה בארבעת מותגי אופנה, ביניהם: רשת ml נשים, רשת ml גברים ורשת Z'MAM לצעירים, החליטה אסטרטגית לפצל את הפעילות הפרסומית של ארבעת המותגים למשרדי פרסום שונים. אבי מלכה, מנכ"ל ml, מסר כי: "פיצול פעילות המותגים בין משרדים שונים, נועדה להתמקד בכל מותג ומותג ולבנות אסטרטגיות פרסומיות שונות לקהל יעד שונה. כל אחד מהמשרדים נבחר בזכות הניסיון, התמקצעות והבנת התחום המותג הוא יטפל".



משרד הפרסום אריאלי פובליסיס יקבל את תקציב הפרסום של רשת ml נשים. התקציב לשנת 2008 של ml נאמד בכ- 8 מיליון ₪. עוד מסר מלכה, כי מדובר במותג עם אתגר מעניין ביותר והמטרה היא להצעיד בשנת 2008 את המותג ml ולהוביל בענף האופנה, והלייף סטייל באמצעות אסטרטגית הפרסום.



את תקציב הפרסום של ml men קיבל משרד הפרסום פוגל לווין. התקציב נאמד בכ- 4 מיליון ₪ לשנת 2008. על פי מלכה: "מדובר ברשת שצמחה מעל הציפיות ובתום שנת פעילות ראשונה נפתחו 25 סניפים. לדבריו: "המטרה להמשיך ולהגדיל את רשת ml men כמותג אופנה מוביל בקרב הגבר הישראלי".



במותג Z'MAM המחזיק ברשת חנויות עצמאית, יטפל איתי אטיאס אשר פתח לאחרונה חברה המתמחה בשיווק ופרסום מותגים לצעירים. תקציב הפרסום של Z'MAM לשנת 2008 נאמד בכ-2 מיליון ₪. אבי מלכה מסר כי רשת Z'MAM היא המנוע צמיחה של החברה ותוביל את שוק האופנה הטרנדי לצעירים. והמטרה היא מרשת המונה 6 סניפים להגיע עד סוף שנת 2008 ל- 14 סניפים.



חברת ml הנמצאת בבעלות אבי מלכה עבדה בשנתיים האחרונות עם משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד". תקציב הפרסום בשנת 2006 נאמד בכ- 6 מיליון ₪ ובשנת 2007 נאמד בכ- 7 מיליון ₪.



אבי מלכה מסר כי לאחר שנתיים של פעילות פורייה ומשותפת בין חברת ml למשרד הפרסום ענבר מרחב שקד במסגרתה חיזקו את מהלך מיתוג ml, וכן היו שותפים מלאים להצלחת והקמת רשת ml men הוחלט במשותף לפצל את הפעילות עפ"י מותגים. ענבר מרחב שקד ביקשו לא להשתתף במכרז.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס