יקבי רמת הגולן יוצאים עם פעילות שיווקית ייחודית תחת הקונספט: "קיץ לבן מארץ היין", אשר תגובה בקמפיין פרסומי ייחודי, בהשקעה כוללת של כ- 1 מיליון ₪.
במסגרת פעילות זו, שמטרתה לחשוף ולהגביר את המודעות וההעדפה לשתיית יינות לבנים וצוננים בקיץ הישראלי, הופק "האלבום הלבן". האלבום מעוצב בשפה רעננה ומחויכת, ומציג את מגוון היינות הלבנים של יקבי רמת הגולן, כשהם מלווים גם בטקסטים של שירים "לבנים" ידועים, כמו: "ימים לבנים" של לאה גולדברג, "חתונה לבנה" של שלום חנוך, ו"פרפרים לבנים" של אביתר בנאי, ועיבודים ייחודיים של תמונות נוף מרמת הגולן, הלא היא "ארץ היין".
האלבום, שהופק באמצעות משרד הפרסום של יקבי רמת הגולן, ברוקנר נטע יער, יופץ, בין היתר, כאינסרט בעיתונות, בחנויות היין המובחרות ובנקודות מכירה ברחבי הארץ. פעילות "קיץ לבן מארץ היין" תגובה גם בקמפיין הכולל שלטי חוצות, עיתונות ונקודות מכירה. כמו כן, הוקם אתר מיוחד לפעילות.
בנוסף, עורכים ביקבי רמת הגולן פעילויות שיווקיות נוספות של "קיץ לבן מארץ היין": מארזי מבצע מיוחדים של יינות לבנים וצידניות , ימכרו במגוון חנויות היין ורשתות השיווק, אירועי יין לבן יתקיימו בחנויות יין בת"א ובחיפה ופעילות "קבלת שבת" מיוחדת מידי יום שישי במסעדת החוף "לה לה לנד", שבחוף גורדון, תל אביב.
בנצי אלישע, מנהל אגף השיווק של יקבי רמת הגולן, מציין כי "קיץ 2007 יהווה את יריית הפתיחה לפעילות לעידוד צריכת יינות לבנים, צוננים ומרעננים, גם בקייצים הבאים. מטרתה של הפעילות השיווקית "קיץ לבן מארץ היין" היא לחשוף את הצרכן לרציונאל שבשתיית יינות לבנים איכותיים צוננים ומלאי חיים בקיץ הישראלי הלוהט וכמובן למגוון העשיר ויוצא הדופן של היינות הלבנים שיקבי רמת הגולן מציעים לצרכן היין הישראלי".
קרדיטים: ברוקנר נטע יער, אגף השיווק של יקבי רמת הגולן.