תנובה משיקה סדרה חדשה תחת המותג יופלה שתבודל בצבע לבן

תשלובת החלב של תנובה, יוצאת במהלך שיווקי ומשיקה לקראת הקיץ מהדורה מוגבלת ומיוחדת של יופלה מוס, אשר מציעה לצרכנים יוגורט עם מחית פרי במרקם מוס בשלושה טעמי קיץ.



לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "הצרכן הישראלי אוהב גיוון ורענון בתחום היוגורטים. אנו משתדלים לחדש עבורו כל הזמן עם טעמים חדשים וסדרות ייחודיות. בשבוע שעבר יצאנו עם מגוון טעמים רעננים לדיאט יופלה, ועתה, אנו משיקים את "יופלה מוס" ובפעם הראשונה מציעים יוגורט שהופך לגלידת פירות במקפיא. מדובר בחגיגה אמיתית לאוהבי היוגורט".



מנתוני חודש מאי, תנובה, באמצעות המותג יופלה, הינה החברה הצומחת ביותר ברבעון האחרון בסך שוק היוגורט.



הסדרה תיתמך בקמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון תחת הסיסמא: "יופלה עושה לי טעים!".


אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר