הותר לפרסום: תעוזה לוקחת חלק בהשקעה בסטארט-אפ הישראלי Media Boost



קרן ההון סיכון "תעוזה" יצאה היום בהודעה לבורסה לפיה היא מתכוונת לקחת חלק בהשקעה בחברת הסטארט-אפ הישראלית Media Boost (מדיה בוסט) לפי שווי השקעה כולל של 6 מיליון ₪. תעוזה צפויה להשקיע 2 מיליון ₪ מסך ההשקעה הכולל. במסגרת העסקה תשקיע תעוזה כמיליון ₪ במזומן וכמיליון ₪ נוספים בכפוף לאבני דרך שהוסכמו. בסיום העסקה, צפויה תעוזה להחזיק בכ- 14% מחברת הסטארט-אפ. קבוצת משקיעים נוספת תשקיע כ- 4 מיליון ₪ לפי אותו הסדר.


מדיה בוסט היא חברת סטארט-אפ ישראלית שפיתחה תוכנה לאופטימיזציה של קמפיינים מקוונים מבוססי מכרזים. את החברה יסד ומנהל כיום אלון מטס, שהיה ממייסדי אתר חבר'ה ו-memory of, אתר ההנצחה הגדול בעולם. לחברה 13 עובדים במרכז מו"פ באור יהודה ומשרדי שיווק ביוסטון. מדיה בוסט שנמצאת היום בשלב הפרה-מרקטינג גייסה כ-12 לקוחות שמנהלים תקציב פרסום כולל של מיליוני דולרים ובניהם: קסמבה שנמכרה לאחרונה תמורת 40 מיליון דולר לחברת live person וחברת sparks network – שמחזיקים ב jdate.


אבי קרבס מנכ"ל תעוזה: "תעוזה רואה בפתרונות אותם פיתחה מדיה בוסט לניבוי עלויות פרסום באינטרנט, כלי מהפכני. שוק הפרסום האינטרנטי מבוסס המכרזים שנשלט כמעט בלעדית על ידי Google מוערך לשנת 2007 בכ-20 מיליארד דולר והפתרון אותו פיתחה מדיה בוסט עונה על צורך אמיתי ופוטנציאל הצמיחה של החברה עצום. אנחנו צופים כי ההחזר הצפוי על ההשקעה במדיה בוסט יהיה גבוה ועל כן החלטנו להשקיע בחברה".



כלל שוק הפרסום המקוון באינטרנט מוערך נכון לשנת 2007 בכ- 40 מיליארד דולר. בשוק יש כמיליון מפרסמים ורוב תקציבי הפרסום מוחזקים היום על ידי מנועי החיפוש, כמו תוכנית AdWords של Google, שבה נקבעים תעריפי הפרסום במכרז בהתאם לשינויים בהיצע ובביקוש למילים וביטויים בזמן-אמת. מדיה בוסט ייצרה תוכנת אופטימיזציה שמסוגלת לנבא את ההכנסות וההוצאות הצפויות מכל הצעה (bid) לכל מילה או ביטוי ובהתאם לכך לקבוע מה העלות האופטימלית שעל המפרסם להציע ולמה הוא צריך לצפות. השימוש במערכת משפר בממוצע בכ-30% את הרווח של הקמפיין הפרסומי בגוגל. מדיה בוסט גובה בין 3%-5% מתקציב הפרסום.


קרן הון סיכון תעוזה תחזיק כ- 14% מהון המניות של מדיה בוסט.



קרן הון סיכון "תעוזה" היא חברת השקעות בורסאית הנסחרת בבורסה בתל-אביב ותחתיה נמצאות תשע חברות היי-טק, רובן כבר בשלב מכירות מתקדם.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס