לאחר שאיבדה את ג'ילט: שסטוביץ חוזרת לתחום סכיני הגילוח

בשלב ראשון, תושק סידרה ראשונה הכוללת 3 מוצרים ובהם: קווטרו טיטניום- מכשיר גילוח לשימוש רב פעמי לגברים, קווטרו טיטניום אנרג'י- מכשיר גילוח לשימוש רב פעמי הפועל באמצעות סוללה – לגברים ורביעיית סכיני גילוח קווטרו טיטניום המתאימים לשימוש בשני המכשירים. סדרת קווטרו טיטניום מצטרפת לסכיני הגילוח החד פעמיים של Schick המשווקים על ידי שסטוביץ.



כזכור בינואר 2007 עבר שיווק מוצרי ג'ילט לידי חברת דיפלומט, המשווקת את מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל. זאת לאחר שפרוקטר רכשה את חברת ג'ילט בשנת 2005 תמורת 57 מיליארד דולר בעיסקת חילופי מניות. המהלך הבינלאומי הביא לכך ששסטוביץ איבדה את אחד מביצי הזהב שלה אותו שיווקה מאז שנת 1963.



פיני פרבר, משסטוביץ מסר כי סכיני הגילוח של קוואטרו טיטניום יהוו תחרות משמעותית בשוק סכיני הגילוח המקומי, בהיבט האיכות כמו גם בהיבט המחיר. עוד מסר פרבר כי בכוונת שסטוביץ לחזור ולהיות שחקן משמעותי בתחום שוק סכיני הגילוח הנשלט כיום על ידי ג'ילט.



מהלך ההשקה של המותג קוואטרו טיטניום ילווה בקמפיין רחב היקף הכולל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, קמפיין אינטראקטיב ייחודי, נוכחות חדשנית ובולטות בנקודות המכירה, פעילות קד"מ, וקמפיין יחסי ציבור. בסה"כ יושקעו במהלך ההחדרה כ- 8 מיליון ₪. מטרת הפעילות האינטנסיבית היא להציג לצרכן הישראלי לראשונה אלטרנטיבה איכותית בתחום הגילוח.



לדברי פרבר, מותג קווטרו טיטניום מבית Schick מציע מוצרים מעולים שהליך הפתוח והייצור שלהם מבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר בשוק הגילוח. להערכתו המוצרים צפויים להתקבל בחום גם אצל הקהל הישראלי המעריך טכנולוגיות חדשות., הסדרה מציעה חווית גילוח בכל שלבי הגילוח ואצל כל קהלי המתגלחים השונים. להערכת פרבר השקת שיק קוואטרו טיטניום כאלטרנטיבה למותג המוביל בשוק תכניס בפעם הראשונה בישראל אלמנט תחרותי לשוק סכיני ומכשירי הגילוח , תחרות ממנה יהנו הצרכנים בישראל.



היקף שוק הגילוח כולו בעולם מוערך כיום בכ- 14 מיליארד דולרים. הגילוח הרטוב מהווה את עיקר הקטגוריה (10 מיליארד דולרים) על פי נתונים כספיים נחלק השוק: 20% גילוח יבש (מכונה), 80% גילוח רטוב : כולל מוצרי קדם גילוח, גילוח ולאחר גילוח.


בחמש השנים האחרונות יש מגמה של חדשנות בקטגורית הגילוח החד פעמי הנחשב לתחום בעל הצמיחה המהירה ביותר. 6 מתוך כל 10 סכיני גילוח הנמכרים היום בעולם הם חד פעמיים. הגידול בשוק הגילוח העולמי נובע כיום בעיקר משוק הסכינים החד פעמיים, קטגוריה שבה שיק הוא שחקן חזק ודומיננטי. בישראל משווקות כיום 2 סדרות של סכיני גילוח חד פעמי מבית שיק – סדרת הXtreme3 סכיני גילוח עם 3 להבים וסדרת הExtra2 סכיני גילוח עם שיטת ניקוי ייחודית.



על פי נתונים שנאספו בשסטוביץ, מהווה קטגוריית הגילוח הרטוב בקרב הקהל החילוני בישראל כ- 90% מכלל הקטגוריה. שוק זה מגלגל מידי שנה כ- 200 מיליון ₪. נתון זה הוא מהגבוהים בעולם ונובע מהרגלי ההגיינה הגבוהים של הגבר הישראלי. שוק מוצרי הגילוח הגבריים בישראל גדל מידי שנה. הסיבה העיקרית לכך נעוצה מעצם העובדה, כי גברים ישראליים, כחלק מהטרנד העולמי, מודעים יותר ויותר להופעתם החיצונית. 73% מהגברים בישראל מדווחים כי הם קונים את מוצרי הגילוח שלהם בעצמם.




החל משנת 2003 Schick, חברת הגילוח השניה בגודלה בעולם, היא בבעלותה של חברת אנרג'ייזר הולדיננגס. החברה היא למעשה מיזוג של 2 חברות: Schick האמריקאית ו- Wilkinson sword האנגלית. שתי החברות התמזגו בשנת 1993. כיום, מחזיקה Schick בכ- 30% משוק הגילוח העולמי ולמעלה מ- 50% משוק הגילוח ביפן.


אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר