קבוצת טרנר מתרחבת: משיקה 2 ערוצים חדשים בשווקים חדשים

במסגרת הרחבת מחויבותה לפעילות באזור EMEA (אירופה, המזה"ת ואפריקה) ענקית המדיה האמריקאית "טרנר" מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם קבוצת "דוגאן מדיה" בטורקיה. במסגרת הרחבת הפעילות יושקו בטורקיה, בחודש ינואר 2008, שני ערוצים חדשים שישדרו 24 שעות ביממה, להנאתם של מיליוני הצופים במדינה.



ערוץ TNT יציע לצופים סדרות וסרטים אמריקאיים ו- Cartoon יציע את סדרות האנימציה הפופולריות שלו לצד סדרות חדשות. הערוצים ישדרו מאיסטנבול ובמהלך החודשים הקרובים יחל מהלך של גיוס כח אדם מתאים לשני הערוצים.



הודעה זו על הרחבת הפעילות של "טרנר" בטורקיה הגיעה זמן קצר לאחר השקת ערוץ TNT בספרד, שהיתה ההשקה הראשונה של ערוץ בידור של "טרנר" באירופה.



"חברת טרנר גאה להרחיב את שיתוף הפעולה עם דוגאן. מהלך זה ממחיש עד כמה אנחנו מאמינים בשוק הטורקי, ככר פורה ויציב לצמיחה", אמר רון צ'יקון, סגן נשיא בכיר ומנהל "טרנר" באירופה.



"מומחיותה של "טרנר" בז'אנר החדשות, הקולנוע והאנימציה היא כרטיס הביקור של החברה מזה שנים רבות. אבל בעסקים כמו בעסקים יש צמיחה: אנחנו רוצים להביא לשוק ז'אנרים חדשים ובכללם ערוץ בידור. אחנו מצפים להמשיך ולצמוח בשווקים חדשים כמו טורקיה ובו זמנית לא לשכוח את השווקים הוותיקים שלנו במערב אירופה, שם עדיין יש מקום רב לצמיחה", אמר ג'ף קופצקי, נשיא "טרנר" באירופה.



על פי ההסכם ביניהן, "טרנר" ו"דוגאן מדיה" ימשיכו להרחיב את היצע הבידור עבור מבוגרים וילדים יחד עם המחוייבות לערוץ CNN Turk.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סרטן-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס