סוני תעשה שימוש בטכנולוגיה של וובקולאז' הישראלית לקידום מכירת מוצריה באינטרנט

חברת סוני העולמית תעשה שימוש בטכנולוגיה של הסטארט אפ הישראלי וובקולאז' (( WebCollage לקידום מכירת מוצריה באינטרנט. כך נודע ל-Allmarketing. הפתרון של וובקולאז', המבוסס על גישת SaaS (Software as a Service), מהווה פלטפורמה לאינטגרציית מידע בין אתרים המנהלים מסחר באינטרנט בכל תחומי הצריכה : אלקטרוניקה, ספורט, מחשבים, קוסמטיקה, צילום ועוד. סוני אלקטרוניקה תעשה שימוש בפתרון של וובקולאז' על מנת להרחיב ולשפר את העברת המידע הניתן על מוצריה באתריהם של המשווקים שלה. היקף ההכנסות מהפרויקט מוערך בשני מיליון דולר לשלוש השנים הקרובות.



"האינטרנט הופך היום לזירה חשובה עבור יצרנים כמו סוני" מוסר אלי זינגר, יו"ר וובקולאז' וממייסדיה. "ישנה חשיבות גדולה, לא רק לקצב המכירות online אשר ממשיך לצמוח במהירות, אלא גם לעובדה שהרשת הפכה היום לגורם משפיע על קניות באופן הקלאסי, שמחוץ לאינטרנט, מכיוון שיותר ויותר צרכנים פונים לאינטרנט כדי לבצע סקר שווקים. מחקר שפורסם לאחרונה, הראה כי אחוז המכירות מחוץ לאינטרנט, המושפעות מהמידע הקיים באינטרנט, יצמח מ-18% ל-34% עד לשנת 2008 ויעמוד על היקף של 680 מיליארד דולר.



"היכולות של וובקולאז' להרחבת היקפי המידע באופן דינאמי באתרים הרלוונטיים, הנן נקודת מפתח באסטרטגיית המסחר האינטרנטי של סוני" מוסר פטריק ווט, מנכ"ל בכיר בסוני אלקטרוניקה". יכולות אלה יאפשרו לנו להשפיע על יותר לקוחות ולהבטיח שהמוצרים שלנו מקבלים ייצוג הולם, בכל מקום בו הם נמכרים".



"אנו גאים לעבוד במשותף עם חברה כמו סוני, על יוזמה אסטרטגית מעין זו" מוסר אלי זינגר, יו"ר החברה וממייסדיה. "מתן האפשרות ליצרנים ולשותפיהם העסקיים לפשט ולשדרג את התהליך בו אתר האינטרנט שלהם יכול לספק מידע מדויק, עדכני ועשיר ללקוחותיהם, הנו המפתח לחזונה של וובקולאז'. סוני מצטרפת עם זאת, אל כמה מהספקים המובילים בעולם לציוד אלקטרוניקה ומוצרי יוקרה וטכנולוגיה, אשר הטמיעו בהצלחה את הפתרונות של וובקולאז' ואשר נהנים מהתוצאות המוצלחות שלהם".



אז איך זה מתבצע? החברה יוצרת בסיס טכנולוגי על גביו ניתן לשתף תוכן ומידע על מוצרים מסחריים, בין חברות יצרניות ובין משווקים. הפתרון של WebCollage מאפשר ליצרנים להרחיב את היקף המידע הניתן לגבי מוצריהם, דרך רשת האינטרנט, באתריהם של כל המשווקים הרלוונטיים. התוכנה של WebCollage מעבירה אינפורמציה מאתר אחד לאתר אחר. בדרך זו, יכולים צרכנים לקבל מידע למטרות של השוואת מחירים והבנה מקיפה לגבי מוצרים בתחומי המחשוב, האלקטרוניק, הקוסמטיקה, הספורט ועוד.



הנהלת החברה, שנוסדה בשנת 2000 ומוחזקת בידיים פרטיות, ממוקמת בארה"ב ומרכז הפיתוח שלה ממוקם בישראל. על לקוחות החברה נמנים : מיקרוסופט, סיסקו, סאן, EMC, לנובו, HP , IBM, סוני, קודאק, אולימפוס, פיליפס, שאנל, אסתי לאודר, ספאלדינג ואחרים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת