ICTM הוא שמה של חברת סחר ושיווק חדשה מקבוצת "המרכז הישראלי לממציאים בשיטת שניידר". הבוקר הודיעו על כך מקימי החברה יוסף שניידר, אביב צידון ועומר ויץ. לדבריהם, החברה הוקמה במטרה לשווק מוצרים כחול לבן אשר פותחו במרכז הישראלי לממציאים החל משלב ההמצאה ועד למוצר סופי על המדף.
חברת הסחר קיבלה כבר מספר ספק ברשת "זול פה" מקבוצת שופרסל ובכוונתה להפיץ בה את מוצרי החברה ב 2 ערוצים: כל מוצרי עולם התוכן של שימעל'ה (ספרים, תקליטורים, בובות ועוד) ו"הבית של הממציאים" – סטנד ועליו מוצרי המצאות ופטנטים פרי פיתוח של המרכז הישראלי לממציאים.
בתפקיד מנכ"ל החברה ישמש מוטי פרנקו. פרנקו (33) בוגר תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק המסיים בימים אלו גם את לימודי המשפטים. בשנים האחרונות היה פרנקו בתפקידי ניהול בכירים בחברות ידועות בתחום המולטימדיה והתקשורת. בנוסף, החברה שכרה משרדים ברחוב ההלכה בתל אביב. לחברת הסחר מחסנים וצוות אנשי מכירות.
חברת הסחר תפעל בשתי חטיבות שיווק, האחת שיווק בפריסה ארצית והשנייה שיווק בינלאומי עם דגש על פיתוח שווקים למגזרים שונים ובהם מגזר מסורתי, ודתי חרדי ליהדות הגולה.
אחד המוצרים אשר ישווק באמצעות חברת הסחר יהיה מוצר שבשנת 2002 כבש את ישראל והפך למותג בזמן קצר. מדובר בסדרת מוצרים של הבובה "שימעלה" שבשנת 2002 הניב מחזור של מיליון וחצי דולר ממכירת דיסקים, ספרים ובובות. כיום תשווק בלעדית חברת הסחר סדרת מוצרים חדשים בארץ ובחו"ל תחת המותג "שימע'לה". מוצר נוסף שתפיץ החברה – מסננת חד פעמית לכיור מטבח ואמבטיה.
יוסף שניידר מציין כי חברת הסחר החדשה תספק לממציא הישראלי פלטפורמה מקצועית וחזקה שבסופה יגיע המוצר של הממציא הישראלי למדף בחנויות ומשם לצרכן. מנכ"ל החברה מוטי פרנקו מציין כי לחברה יש בשורה חדשה וזו פעם ראשונה שבה הצרכן הישראלי יפגוש בנקודות מכירה רבות המצאות שפותחו על ידי ממציאים ישראלים. עוד מוסיף פרנקו, כי ישנם כבר הסכמי הפצה עם גופים שונים לגבי מכירה של מוצרים כחול לבן שפותחו במרכז הישראלי לממציאים.
כיום נמצאים במרכז הישראלי לממציאים כ 608 מוצרים שפותחו ונמצאים בשלבי פיתוח ורישום פטנטים, חלק נרחב מהמוצרים ישווקו באמצעות חברת הסחר והשיווק שהוקמה לצורך זה.
בהנהלת החברה מציינים כי מלבד מוצרים שפותחו במרכז הישראלי לממציאים תיבחן האפשרות לשווק מוצרים בעלי פוטנציאל שיווקי.