חברת קנון חוגגת בימים אלה 70 שנה להיווסדה ביפן. במסגרת החגיגות שנערכות בכמה מוקדים בעולם, הציגה קנון תוכנית עסקית להסתערות על שווקים בהם החברה רואה פוטנציאל ביניהם, השוק הישראלי.
קנון המיוצגת הבלעדית בישראל ע"י חברת "קרט ישראל" משנת 1963, שולטת בארץ בשוק המצלמות המקצועיות לצלמי סטילס והמצלמות הדיגיטאליות עבור חובבי הצילום והלקוחות הביתיים.
רמי יגרמן, מנכ"ל קרט, יבואנית קנון אומר כי: "חברת קנון העולמית בשיתוף קרט ישראל שמה לעצמה מטרה לחדור באופן משמעותי לשוק המוצרים למשרד, לשם כך אנו מתכוונים להשיק בתקופה הקרובה שורה של מוצרים חדשים בישראל, המתאפיינים ברמת הטכנולוגיה הגבוהה בעולם. כגון: מכונות צילום, מדפסות מהירות וחכמות, סורקים מקצועיים".
עוד מוסר רמי יגרמן כי בכנס לציון החגיגות של קנון שנערך החודש בנסיכות מונקו הציגה החברה נתונים ולפיהם הפך בשוק האירופאי, הכולל בתוכו גם את המזרח התיכון, לאזור המכירות וההכנסות המוביל היום מבחינת קנון.
השוק האירופאי ובתוכו ישראל מהווה למעלה מ- 32% מנתח המכירות של החברה.
בקנון מועסקים 11 אלף עובדים מ- 21 מדינות ברחבי העולם.
עוד מסר רמי יגרמן כי חברת קנון העולמית מתעניינת מאוד בשוק הישראלי "מדובר בשוק מתפתח, בעל נתוני צריכה גבוהים במגוון השווקים בהם החברה פועלת". השאיפה של קנון וקרט היא להוביל את השוק בארץ בכל מגוון התחומים, כגון:מיכון וטכנולוגיה למשרד , ציוד לצרכן הסופי ועוד.