פורטל גיל הזהב www.gilhazahav.co.il משיק פורמט חדש ויוצא בקמפיין פרסומי לאורך ארבעה שבועות, בעלות של 200 אלף דולר. הקמפיין יכלול: פרסום בעיתונות היומית, טלוויזיה (ערוץ 1 וחינוכית), אינטרנט וכן, דיוור ישיר לקהל יעד ממוקד בגילאי שישים פלוס.
מהנהלת הפורטל נמסר כי הפורטל בפורמט החדש, יכלול מדור ייחודי לחיפוש עובדים ולחיפוש עבודה/התנדבות לבני גיל הזהב וכן רשת חברתית חדשה – 'סבאבא' – הראשונה בארץ לבני 65+, במסגרתה יוכלו גמלאים לבנות אתרים, להעלות קטעי וידאו פרטיים, לפרסם בלוגים, ליצור עץ משפחה ועוד.
הפורטל יציע גם מנועי חיפוש מתקדמים, שמפלחים את המידע לפי פרמטרים שונים: בית דיור מוגן עם בריכה ובית כנסת, מועדון חברתי בחיפה שיש בו חוג ברידג', מרכז יום לתשושי נפש בחדרה וכדומה.
לדברי ברכה וולוך, מנכ"לית פורטל גיל הזהב: "הרגלי הצריכה של בני גיל הזהב, שונים מאלה של אנשים צעירים או כאלה שנמצאים באמצע חייהם. אוכלוסייה זו מתעניינת בעיקר בנושאי בריאות, ניצול פנאי, משאבים פיננסיים, איכות חיים ונושאים הקשורים בקשר הבין-דורי: ילדים, נכדים, צוואה וירושה. המבוגרים של היום ממשיכים לעזור לילדיהם, אך גם דואגים לעצמם ביד רחבה: מטיילים בעולם, לומדים, הולכים לקונצרטים ולהצגות, עושים פעילות גופנית וטיפולי יופי ובהחלט מנסים למצות את החיים באופן מלא".
קרדיטים:
אסטרטגיה וניהול קמפיין: מיקי קאופמן
תקציבאי: צחי שקד
ארט דירקטור: יוני בנשלום
קופירייטר: מיקי קאופמן