בימים אלו, עשרות נציגי שירות מעניקים שירות לכל דבר ועניין ללקוחות החברה היישר מעמדת המחשב בביתם. בבזק בינלאומי מציינים כי האפשרות לעבוד מן הבית הינה בגדר שיפור משמעותי נוסף בתנאי עבודתם של נציגי שירות, המורגלים לעבוד 4-5 משמרות בשבוע במתקני החברה. הנציגים זוכים לאינטרנט חינם בביתם ולמשמרות קצרות וגמישות המותאמות לצרכיהם האישיים.
עוד מצינים בחברה כי מהלך שירותי זה, התאפשר הודות לפיתוח טכנולוגי מתקדם של בזק בינלאומי באמצעותו יכולים נציגי השירות להתחבר בצורה מאובטחת לרשת האינטרנט הארגונית של החברה ולמערכת הטלפוניה, כך שהנציג מעניק מענה ללקוחות כאילו יושב במשרדי החברה, אך למעשה נמצא בנוחות של הבית.
לדברי ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי "אופציית העבודה מן הבית עונה על שני צרכים מרכזיים האחת כהטבה משמעותית בתנאי נציגי השירות, שרובם סטודנטים וזקוקים לגמישות בשעות ובתנאי העבודה והשנייה, במסגרת שירות טוב יותר ללקוחות, עבורם, אנו יכולים בעתות עומס לעבות את מערך השירות הקיים ולהפעיל גם נציגי שירות מן הבית למענה מהיר ומיידי".
כיום מתבצעת העבודה מן הבית בקרב עשרות מנציגי התמיכה הטכנית של החברה ובעתיד הקרוב, תורחב האפשרות לכלל נציגי השירות.
זוהי לא הפעם הראשונה בה בזק בינלאומי יוזמת מהלך שירותי מסוג זה לנציגי השירות. לפני כשנה וחצי השיקה החברה "משרת אמהות". החברה, מצאה דרך לשלב בין צורכי החברה וצורכיהן של האמהות, המוערכות ככוח אדם איכותי, בשל ואחראי, אך לצד זאת, מתקשות למצוא עבודה קבועה ומתחשבת, בשעות עבודה הנוחות להן. "משרת האמהות" כך מדווחים בבזק בינלאומי, זוכה להצלחה רבה ואהדה בקרב נציגי השירות עם מספר מועסקים גבוה לצד שיעור תחלופה קטן.