עמותת אור ירוק לשינוי תרבות הנהיגה בישראל, משיקה השבוע קמפיין ייחודי לימי הקיץ והבילויים, תחת הסיסמא: "היית נותן לו לקחת אותך הביתה?". הקמפיין מוצב בפאבים ובמקומות בילוי המבוססים על מכירת אלכוהול.
במסגרת הקמפיין יוצבו בחדרי השירותים של הפאבים מראות שעליהן המשפט "היית נותן לו לקחת אותך הביתה?". הסגיר בתחתית המראה: "שתית? עדיף שלא תנהג". הקמפיין בוצע על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי. חברת "לעומק התודעה" תרמה את המדיה.
חזי משיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר כי "אור ירוק נרתמה למהלך במסגרת פעילותה בתחום המאבק נגד הנהיגה תחת השפעת אלכוהול. המחקרים האחרונים שנעשו בישראל בתחום מצביעים על התופעה כגורם מרכזי בגרימת תאונות קטלניות, ואנחנו משקיעים מאמץ גדול בהעלאת המודעות הציבורית לנושא".
און גולדשטיין מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "אנו צופים כי הקמפיין יגיע ליותר מ 800,000 אלף צעירים וצעירות בגילאי 18-35 ומאמין כי בעזרת מסרים חברתיים קריאטיביים ולא מצונזרים, המוצבים במקומות הבילוי המועדפים על הצעירים נגיע למודעות בנושא הסכנה המיידית בנהיגה תחת השפעת אלכוהול".
קרדיטים לקמפיין הפאבים באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי:
סמנכ"ל קריאטיב – יונתן סטירין
מנהל הקריאיטיב – רונן פונרוב
ארט דיירקטור – אמיר צור
קופירייטר – יעל קורן
סמנכ"ל אסטרטגיה – אמנון גולן
פלנר – ניר וייס
מנהל לקוחות – דני ברנדה
סופרוויזרית – גליה ביאלר
תקציבאית – אניטה פסבקו