נטוויז'ן יוצאת בפעילות שיווקית חדשה ללקוחותיה וללקוחות חדשים אשר יצטרפו לאינטרנט המהיר של נטוויז'ן תחת הסלוגן- "שירות טכנאי נטוויז'ן עד הבית". הפעילות תלווה בקמפיין בהיקף השקעה של כ-350 אלף דולר, שיעלה בטלוויזיה ובאינטרנט.
מהחברה נמסר כי במסגרת השירות מבית נטוויז'ן, לקוחות אשר ישדרגו את האינטרנט שלהם למהירות 2.5 מגה ו-5 מגה, כמו גם לקוחות חדשים אשר יצטרפו לאינטרנט המהיר בנטוויז'ן, יקבלו במתנה את שירות טכנאי נטוויז'ן עד הבית לטיפול במחשב, לאחת מן הפעולות הבאות: התקנת רשת אלחוטית, הגדרות מחשב בסיסיות והדרכה בנושא גלישה בטוחה (הגדרת חייגן, הגדרת דוא"ל, הגדרת דפדפן, בדיקת מהירות גלישה, הדרכת שימוש באינטרנט) ועוד.
קרן שתווי סמנכ"ל לקוחות פרטיים בנטוויז'ן: "נטוויז'ן הינה ספקית האינטרנט המובילה בסקרי השירות שנערכו בשנים האחרונות. שירות טכנאי נטוויז'ן עד הבית הוא צעד נוסף בעולם השירות, נטוויז'ן מביאה ללקוחותיה את השירות הטוב ישירות לביתם".
קרדיטים:
משרד הפרסום גיתם:
משנה למנכ"ל: מיכל דבורצקי
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בר
קופירייטר: יוחאי אשר
ארט: רן קורי
סופרוויזרית: הלה ברודי
תקציבאית: אורית אורן
מנהלת הפקה: נגה שגיא.
מדיה- TMF