הבצפר, בית
הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח בימים אלה מסלול לימודים חדש לפרסום ושיווק. הקורס יקנה ידע וכלים מעשיים לכל מי שאוהב את התחום, עוסק בו או מעוניין להשתלב בו בעתיד. הוא מבוסס על שיטות לימוד ותכנים ייחודיים שפותחו ב"בצפר" ומועבר ע"י מיטב המרצים מהענף.
מסלול הלימודים החדש מיועד לאנשים שעובדים בתחום התקשורת השיווקית – משרדי יחסי ציבור, קידום מכירות, הפקות אירועים, שמעוניינים להעמיק את הידע המקצועי שלהם ולקבל כלים מעשיים. לאנשי מכירות, יועצי פרסום – שרוצים לשפר ביצועים על בסיס מקצוענות וידע. מנהלי/ות לשכה, עוזרי/ות מנכ"ל, בעלי תפקידים אדמיניסטרטיביים – המעוניינים בקידום מקצועי. בעלי עסקים, יזמים – המעוניינים לשפר את תהליכי השיווק והפרסום בעסקים שלהם. מורים / מורות – בשנת שבתון הרוצים להרחיב את השכלתם ולעשות בה שימוש בשיעורי העשרה. משוחררי צבא – שמתעניינים בתחום, טרם בחירה במסלול לימודים אקדמאי.
ורד בטש, סמנכ"ל שיווק הבצפר: "ההחלטה לפתוח את המסלול באה לענות על צורך קיים. אנשים רבים פונים אלינו במטרה לשדרג את הידע שלהם בתחום השיווק והפרסום לצורך קידום במקום עבודתם. כמו כן פונים אלינו חיילים משוחררים שעדיין לא גיבשו עמדה לגבי לימודיהם האקדמאים. רבים מוצאים עניין בתחום השיווק והפרסום אבל הם לא החלטיים לגבי מקצוע ספציפי. היה זה טבעי שניצוק את המתודולוגיה המיושמת עד כה במסלולי הלימוד של הבצפר המתמקדים בלימודי מקצועות ספציפיים תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. לצורך לימודים במסלול של פרסום ושיווק"