חברת כנען, הזכיינית הבלעדית לפרסום ע"ג כל האוטובוסים בארץ של החברות : אגד, דן וקווים, מבצעת דריסת רגל ראשונה בתחום הפרסום על גבי קירות תחת המותג: " כנעןBIG" וקיבלה לידיה את זיכיון הפרסום ע"ג בניין יפעת הממוקם בצומת הרחובות המרכזי והסואן חשמונאים-מסגר – דרך פ"ת בתל אביב. זוהי הפעם הראשונה שהקיר ייועד לפרסום וכמות הנחשפים אליו מוערכת בכ-250,000 איש ביום.
מהחברה נמסר הבוקר כי "מלבד העובדה שזוהי הפעם הראשונה שעולה קמפיין ע"ג הבניין הנ"ל, חברת כנען משתמשת בטכנולוגיה ייחודית: במקום להשתמש בפיגומים כנהוג בשילוט על גבי בניינים, כנען "תעטוף" את כל הבניין באמצעות מדבקות רשת שפותחו בטכנולגיה חדשנית וייחודית ומאפשרות שדה ראייה לאלה הנמצאים בתוך הבניין כלפי חוץ."
את הקמפיין הראשון על קיר יפעת , יעלה כאמור פורטל האינטרנט MSN לטובת שירות המייל החדש: "LIVE HOTMAIL". הקמפיין בהשקעה מדווחת של 200,000 $ יעלה בשילוב חשיפה ע"ג אוטובוסים בכל רחבי הארץ. " קיבלנו פניות מחברות רבות שרצו לעלות קמפיין על גבי בניין יפעת , הן בשל מיקומו האסטרטגי והן בשל הייחודיות שלו" מסביר יובל אטד, סמנכ"ל שיווק של כנען, " אך בחרנו לבסוף ב- MSN , המהווה מבחינתנו מותג מוביל ואסטרטגי בתחום האינטרנט ובכלל ,להיות חלוץ המפרסמים".
עוד מוסר אטד כי "בניין יפעת ממוקם באחד המיקומים האסטרטגיים ביותר בארץ וזוכה לחשיפה אפקטיבית ביותר הן בקרב קהל פרטי והן בקרב קהל עסקי. כמו כן, בניגוד לקירות על גבי בניינים בנתיבי איילון למשל, לבניין יפעת יתרונות נוספים שהבולטים בהם הם מרחק חשיפה קצר וזמן חשיפה ארוך, הללו מגדילים בצורה דרמטית את סיכויי הנראות והזכירות לקמפיין."
ארלה כהן, סמנכ"ל השיווק של MSN מוסיף כי: "כפורטל אינטרנט מוביל, MSN רואה עצמו מחוייב לפריצת דרך ,גם בכל האמור בקמפיינים הפרסומיים שלנו. לכן בחרנו להיות הראשונים להיחשף עם מוצר חדשני על אמצעי פרסום ראשוני כמו קיר יפעת .מעבר לכך, אנו מאמינים כי החשיפה בציר ראשי זה בשילוב קמפיין האוטובוסים תיצור הנעה לפעולה מיידית שתגדיל את הכניסות לאתר אבל בעיקר תייצר מנויים רבים להוטמייל החדש."