רשת טיב טעם תצא בפעילות שיווקית בקונספט "לילות לבנים"


רשת טיב טעם יוצאת בפעילות שיווקית במהלכה תקיים לאורך חודש אוגוסט קונספט "לילות לבנים", במסגרתו יתקיימו בכל יום חמישי בסניפי הדגל ראשל"צ מזרח ונתניה, אירועים חווייתיים עד השעות הקטנות של הלילה.



מהחברה נמסר כי "לילות לבנים" יציעו ללקוחות טיב טעם מבצעים, על מוצרים לבנים ביניהם: יינות לבנים, בירות לבנות, גבינות ומוצרי חלב, בשר לבן וכדומה. בנוסף, בסניפים יחולקו טעימות של מוצרי מזון ומשקאות, קוקטיילים ושייקים וזרי פרחים ויתקיימו סדנאות בישול בבירה ואפילו הופעה של להקת ג'אז.



דן איתמר, מנהל חטיבת הרשתות של טיב טעם אמר היום כי "זהו ביטוי לתפיסה השונה של טיב טעם אשר רואה עצמה כרשת קמעונאית המעניקה חווית קניה, במקביל למגוון ולאיכות."



האירועים ילוו בקמפיין עיתונות. סך היקף ההשקעה בלילות לבנים מוערך במאה אלף ₪.




אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''