אישיווק השבוע: אלון לוי, מנכ"ל רשת The Coffee Bean & Tea Leaf ישראל

אישיווק השבוע: אלון לוי, מנכ"ל רשת The Coffee Bean & Tea Leaf בישראל




• שם החברה: The Coffee Bean & Tea Leaf


• שנת הקמה: 2000


• מספר עובדים: כ- 300



פרופיל



רשת The Coffee Bean & Tea Leaf הינה רשת בתי קפה בינלאומית, השנייה בגודלה בעולם. הזיכיון בישראל ניתן למספר בעלים פרטיים בשנת 2000. החברה מפעילה כרגע 14 סניפים. אחד הבסיסים השיווקיים של הרשת העולמית הוא מוצר הדגל Ice Blended (משקה קפוא ייחודי במגוון רחב של טעמים על בסיס קפה, חלב או פירות הנעשים במקום לכל לקוח על פי דרישותיו), צאי לאטה ומגוון משקאות ייחודיים נוספים.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"הרשת התמקדה בקמפיין קיץ של המוצר הייחודי של הרשת, Ice Blended, והציגה את מספר האפשרויות האינסופי ללקוח. בלנד על בסיס קפה, חלב או מיצי פרות והכל החל מ- 88 קלוריות בלבד."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד').


"הפעילות המרכזית של רשת בתי קפה מתמקדת בתקשורת השיווקית בתוך הסניפים. המטרה להראות לכל לקוח שנכנס לסניף את מגוון המוצרים שהוא יכול ליהנות מהם יחד עם החוויה של בית קפה וזאת מעבר למוצר שעבורו הוא נכנס לבית הקפה. בנוסף הרשת מבצעת מגוון רב של שיתופי פעולה עם גופים גדולים על מנת להכניס לקוחות חדשים לרשת."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"במסגרת קמפיין ה Ice Blended של הקיץ הצבנו תקשורת שיווקית בולטת ומפתיעה בסניפי הרשת. תקשורת שיווקית זו, שהציגה את המגוון הרחב של המוצר, גרמה ללקוחות חדשים וותיקים לעמוד מול התיקשור ולהתפעל מהמגוון. כמובן שפעילות זו הגדילה בעשרות אחוזים את מכירות המוצר."



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"רשת ארומה הצליחה לבדל את עצמה בלוגו בולט מאוד בצבעים חזקים ובכך ליצור נראות יפה מאוד."



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "למדתי המון מכל אחד שעבדתי איתו. המנהלים שלי העובדים שלי ואלו שעבדו איתי."


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "גלגל התנופה ולנצח נבנו של ג'יימס קולינס."


• עיתון/ מגזין מועדף: "גלובס."


• דף הבית שלך באינטרנט: "WALLA"


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: " The Coffee Bean & Tea Leaf".


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "מיצובישי".


• מהו ג'וב חלומותיך? "להישאר בעולם הקמעונאיות. עולם דינאמי ומרתק."


• חופשה חלומית: "איי תאילנד. יופי והרבה שקט."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח