המשביר לצרכן מגייס את שמו של ניר צוק לקראת החגים

רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם השף ניר צוק במסגרתו מסגרתו יושק לקראת החגים קטלוג בכיכובו של צוק. הקטלוג שיחשוף את הקולקציות החדשות של עולם הבית ברשת המשביר החדש לצרכן, יכלול גם תכנים מתחום הבית והמטבח כמו: המלצות של ניר צוק, טיפים ועצות, מתכונים, צורות הגשה, כיצד לערוך שולחן חג חגיגי ועוד. הקטלוג יצולם במסעדה היוקרתית של ניר צוק, בקורדילה ויופץ ללמעלה מ- 1.5 מיליון בתי אב בישראל.


בשלב השני לפעילות המשותפת תשיק רשת המשביר החדש לצרכן ליין מוצרי מזון ייחודיים תחת השם ניר צוק. הליין יכלול מגוון מוצרי מזון יבשים שלא ניתן להשיג בארץ ושחיי המדף שלהם ארוכי טווח. כמו כן, תשקיע המשביר בעיצוב ייחודי ומקורי של אריזות המוצרים. ליין המוצרים תחת השם ניר צוק יכלול בין היתר: שמנים, תבלינים, שוקולדים, יינות, תוספות לגלידות, קפה, תה וכו'…


ניר צוק מסר כי: "היעדים שהציב במסגרת השת"פ התמקדו ביצירת אווירה של אופנתיות, עדכניות וטרנדיות במחלקות הבית ברשת, הזהות לבתי אופנה. לדוגמא: הקולקציות במחלקות הבית יתחלפו מידי עונה, יצירת סטיילינג לכל פריט, דקורציה מתחלפת עפ"י נושאים וכו'…"



במסגרת השת"פ תצא רשת המשביר החדש לצרכן במסע פרסום רחב לקראת החגים, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי. הקמפיין לחג ראש השנה נאמד בתקציב של 1.5 מיליון ₪, כולל טלוויזיה, קטלוג שיופץ ל- 1.5 מיליון בתי אב בישראל באמצעות העיתונים היומיים, מודעות במגאזינים ומסע קד"מ רחב.



אולי יעניין אותך

14466pica3
14099pica3
13348slogen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)