הקרב נגמר: הרשות השנייה דחתה את דרישות "דפי זהב" לפסול את הקמפיין של NO PROBLEM

הרשות השנייה דחתה את דרישת "דפי זהב" לפסול את הקמפיין בטענה כי הוא "מטעה" ו"מהווה לשון הרע". בתשובת הרשות השנייה לדרישת "דפי זהב" כתבה עו"ד גתית לבנון, ראש אגף פרסומות ברשות השנייה, כי לאחר צפייה חוזרת בתשדירי הפרסומת "התשדיר של NO PROBLEM בוסס כראוי והוא עומד בכללי האתיקה בפרסומות".


בהתייחס לטענותיה של "דפי זהב", שהטילו ספק באיכות הבדיקות של בעלי המקצוע הנכללים במאגר של NO PROBLEM, כתבה עו"ד לבנון כי "צפייה חוזרת בתשדירים ובדיקת הביסוסים שהומצאו בפנינו, מעלה כי בעלי המקצוע המופיעים במאגרי החברה עוברים תהליכי סינון הכוללים ראיונות מקדימים, סקרי שביעות רצון של הלקוחות ומשובים. כמו כן, בעלי המקצוע מחויבים לחתום על אמנת שירות, בה הם מתחייבים לעמוד בסטנדרטים הקבועים באמנה. יצוין, כי העובדה שבעל מקצוע נכלל במאגר, עדיין אינה מבטיחה הכללתו במאגר באופן קבוע, והיא תהייה מושפעת מהציון אותו קיבל בסקרי שביעות הרצון אותם מבצעת החברה".


"זאת ועוד", כותבת עו"ד לבנון כי "בהתאם למידע שהובא בפנינו, בכדי להבטיח את שביעות רצון לקוחותיה, מעניקה NO PROBLEM אחריות אשר ניתנת למימוש בהתאם לתנאים הקבועים בה".


"בהתייחס לטענה כאילו הפרסום מרמז על המדריך של דפי זהב", ציינה לבנון, "הרי שבתשדיר עצמו אין כל אזכור גרפי, מילולי או אחר לכך".


דניאל שקד, מנכ"ל NO PROBLEM, הביע את שביעות רצונו מהחלטת הרשות השנייה ואמר כי "אנו שמחים כי הרשות השנייה ראתה בדרישת 'דפי זהב' מהלך מיותר ורצוף באי דיוקים ביחס לטיב בדיקת בעלי המקצוע הנכללים במאגר שלנו. החלטת הרשות השנייה מאפשרת לציבור הצרכנים בישראל להכיר שירות חדש, איכותי ואמין לאיתור בעלי המקצוע הטובים ביותר הקיימים בשוק".


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים