קוקה קולה ישראל וקאראט מדיה וואן יזמו יצירת תוכן בריא בתוכניות רשת

בחודשים האחרונים יזמה ותכננה חטיבת התוכן השיווקי של קאראט מדיה וואן בשיתוף אורלי קליין, מנהלת השיווק של קוקה קולה, ושלי מלצר, מנהלת המותג קוקה קולה, פרויקט חדש עבור קוקה קולה ישראל שמטרתו היא לעודד משפחות וילדים לעסוק בפעילות גופנית ולקדם אורח חיים יותר אקטיבי ובריא



במסגרת הפרוייקט כבר פועלים בשנים האחרונות הכפר האקטיבי של קוקה קולה במכון וינגייט, הגנים האקטיביים ברחבי הארץ והפארק האקטיבי, וכעת מתווסף שיתוף הפעולה עם רשת.



על פי ההסכם במהלך כל חודש ספטמבר הקרוב, תוכניות האירוח המובילות של רשת "העולם הבוקר" (תוכנית הבוקר) ו "דברים טובים בשבע" (תוכנית הערב היומית) יקדמו מדי יום את המודעות לקיום אורח חיים אקטיבי ובריא יותר ולעיסוק בפעילות גופנית בצורה ברורה, עניינית ופרונטאלית ובו זמנית איכותית, קריאטיבית וטלוויזיונית באמצעות: ליווי של משפחות אשר נמצאות בתהליך שינוי אורח חייהם והפיכתו מפסיבי לאקטיבי, הצגת משפחות שכבר ביצעו את השינוי והדגשת היתרונות והתועלות שהן השיגו, אירוח משפחות באולפן, טיפים יומיים ועוד.



עטר מנור, מבעלי ומנכ"ל קאראט מדיה וואן: "שיתוף הפעולה שנחתם בין קוקה קולה, קאראט מדיה וואן ורשת הוא חיבור ייחודי של נראות מחד ודחיפה לפעילות מאידך אשר מביא ערך מוסף חשוב ביותר בקידום יישום רעיון החיים האקטיביים אשר קוקה קולה אקטיב מובילה.


הקשר האסטרטגי שלנו עם קוקה קולה הוביל בשנים האחרונות מספר הצלחות שיווקיות גדולות שחלקן אף הביאו לשינויים חברתיים חשובים כגון: החיבור בין "כוכב נולד" ובין כפר המוזיקה של קוקה קולה שהפך את התוכנית לאחת ההצלחות הטלוויזיוניות הגדולות והבולטות ביותר בישראל"

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''