חברת ש. שסטוביץ עולה בקמפיין חדש למותג הבישום היוקרתי – "ג'ון וארווטוס"

בעקבות הזיכיון החברה מעלה בימים אלו קמפיין גדול של שילוט- חוצות ברחבי הארץ, פרסום באינטרנט, וכן יבוצעו פעילויות קד"מ בברים ובמוקדי מוזיקה מרכזיים, בהם יחולקו דוגמיות- התנסות של הבושם החדש. תקציב קמפיין הפרסום ופעילויות הקד"מ, מוערך בכ- 1.5 מיליון ₪.


הקמפיין מציג את הגבר של "ג'ון וארווטוס", כגבר אשר יודע מה הוא רוצה, אלגנטי ונחשק, בעל חושניות מרומזת.



כמחווה למעצב האופנה המצליח מניו-יורק, ג'ון וארווטוס, שהוא גם חובב רוק מושבע, הבושם החדש הושק, באירוע הפתיחה, בהופעת כוכבי הרוק הידועים: מאור כהן ופיטר רוט, עם מופע רוקנ'רול ישראלי.



אירוע הפתיחה נערך בנוכחות מנהלי רשתות, אנשי כלכלה, עסקים וחברה.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים