בעקבות הזיכיון החברה מעלה בימים אלו קמפיין גדול של שילוט- חוצות ברחבי הארץ, פרסום באינטרנט, וכן יבוצעו פעילויות קד"מ בברים ובמוקדי מוזיקה מרכזיים, בהם יחולקו דוגמיות- התנסות של הבושם החדש. תקציב קמפיין הפרסום ופעילויות הקד"מ, מוערך בכ- 1.5 מיליון ₪.
הקמפיין מציג את הגבר של "ג'ון וארווטוס", כגבר אשר יודע מה הוא רוצה, אלגנטי ונחשק, בעל חושניות מרומזת.
כמחווה למעצב האופנה המצליח מניו-יורק, ג'ון וארווטוס, שהוא גם חובב רוק מושבע, הבושם החדש הושק, באירוע הפתיחה, בהופעת כוכבי הרוק הידועים: מאור כהן ופיטר רוט, עם מופע רוקנ'רול ישראלי.
אירוע הפתיחה נערך בנוכחות מנהלי רשתות, אנשי כלכלה, עסקים וחברה.