מהפכה פרסומית: בי מייל – שירות פרסום באנרים דרך הודעות מייל


חברת בי קונטקט משיקה שירות שיווקי חדש ללקוחות העסקיים שלה – בי מייל, שירות באנרים פרסומיים המאפשרים להעביר קמפיין פרסומי או מסרים אחרים באמצעות שרת הדואר של הארגון, כך שכל הודעת מייל – עסקית או אישית, תעביר את המסר למקבלי ההודעה. שירות זה מבטיח 100% חשיפה של מקבלי ההודעה לבאנר ומבדיקה ולאחוז גבוה ביותר של הקלקות – 10%.



שירות בי מייל של בי קונטקט מציע למעשה הפצה מתוחכמת למספר רב של מסרים, פרסומיים, פנים ארגוניים, מודעות דרושים ועוד. מיקום הבאנר בגוף המייל מתאפשר במספר רב של תצורות ועיצובים באמצעות תוכנת הפעלה מבוססת חלונות וידידותית למשתמש. בין החברות שרכשו את השירות נמנות חברות, אופנה, רכב, כח אדם ועוד.



חברת בי קונטקט תקשורת בע"מ, לשעבר תטיס, הוקמה במרץ 2002 ועוסקת במתן שירותי ערך מוסף לשוק העסקי ובפיתוח ושיווק של תוכן סלולארי. עם בסיס לקוחות הכולל מעל 1500 לקוחות עסקיים וחברות מדיה מובילות.



בי קונטקט מציעה פתרונות ושירותים מבוססי Reverse Billing ושירותי White Label המאפשרים גביית תשלום על ידי אתרי אינטרנט והרחבת המימד הסלולארי לכל ספק תוכן. החברה מספקת ללקוחותיה באמצעות מגוון רחב ומקורי של יישומים וטכנולוגיות.



מאז הקמתה, פועלת החברה בשיתוף פעולה עם ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל, סלקום, פלאפון, פרטנר (אורנג') ומירס. החברה מתמקדת במתן שירותים המייצרים רווחים ללקוחותיה. החברה רכשה לאחרונה 51% מהון המניות של חברת "לילה בא בע"מ" בעלת אתר "לילה", 33% מחברת מקושרים, אופציה מוגבלת בזמן לרכישת 18% נוספים מחברת מקושרים (כך שסך האחזקות של חברת האחזקות במקושרים יעמוד על 51%) ו-100% מחברה שעוסקת במתן שירותי אינטרנט מגוונים.



חברת בי קונטקט מחזיקה בבעלותה ב-50% ממניות החברה הבת, "בי קונטקט ברזיל". בי קונטקט ברזיל זכתה במרכז שנערך על ידי ענקית המדיה הברזילאית SBT לניהול ואספקת שירותי תוכן סלולרי.



חברת SBT מפעילה את ערוץ ה- Broadcast השני בגודלו בברזיל המגיע לעשרות מיליוני בתי אב מדי יום. לערוץ פעילות אינטראקטיבית ענפה הכוללת עשרות מיליוני הודעות SMS בחודש.


לאחרונה הודיעה בי קונטקט על הקמת מיזם חדשני לפתרונות פרסום ושיווק סלולרי בשם BNEXT, אותו הקימה בשותפות עם צבי (שישקו) פרידמן, מבכירי הפרסומאים בארץ.



בי קונטקט הינה חברה ציבורית ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימן מניה: בקנט), המעסיקה כ-41 עובדים במטה החברה בתל אביב. לחברה פעילות גם בסאו פאולו, ברזיל, שם מעסיק הסניף המקומי 23 עובדים. יעקב פרי, ממייסדי תעשיית הסלולר בישראל, מכהן כיו"ר דירקטוריון החברה. ערן פפר, מייסד החברה, מכהן כמשנה ליו"ר ושאול אלימלך מכהן כמנכ"ל החברה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס