מותג הדרמו קוסמטיקה המוביל בארץ ובעולם וישי, משיק את אקוואליה טרמל, סדרת לחויות לעור הפנים. השקת הסדרה החדשה תגובה בקמפיין פרסום שיכלול מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים מובילים לצד פעילות קד"מ בנקודות המכירה.
במהלך חודש ההשקה יבצע צוות המבצעים של וישי אבחוני עור לצרכנית באמצעות מכשור מתקדם של וישי הכולל מד לחות המורה על רמת הלחות בעור. פעילות זו תתקיים בשיתוף הרוקחים בבתי המרקחת המאבחנים ומייעצים באופן אישי לצרכנית את הטיפול המתאים לה.
בעקבות מחקרי צרכנים והתנהגות האקלים בכדור הארץ, בחר המותג וישי להשקיע בחדשנות בתחום הלחויות. במקביל ערכה החברה סקר מעמיק שנערך במעבדות המחקר של וישי בשנת 2006 בקרב 600 נשים בצרפת ובגרמניה, על מנת לגלות את צרכיהן של הנשים בתחום הלחויות לעור הפנים. סקר זה בא להשלים מחקר נרחב אשר בוצע יחד עם האיגוד הצרפתי של הדרמטולוגים בקרב יותר מ- 1100 נשים.
מתוך הסקר עלו הדרישות והציפיות העיקריות של הנשים בתחום שימוש בלחות: 92% מהנשים מעדיפות מוצרים המכילים מרכיבים טבעיים, 86% מהנשים מבקשות מוצרים בעלי השפעה מיידית ומובהקת, 71% מהנשים מצפות לפעולה כוללת המחזקת את העור ומשיבה לו את מראהו הבריא. בנוסף, 78% מהנשים בעלות עור יבש טוענות שעורן רגיש.
הקטגוריה הדרמו-קוסמטית היא הקטגוריה המסקרנת והצומחת בתחום הטיפוח ומראה צמיחה עולמית של כ-15% לשנה. שוק הטיפוח בישראל נאמד בשנת 2007 בכ-375 מיליון ₪ במחירי מכירה לקמעונאים, כאשר תחום מוצרי הצריכה מהווה 220 מיליון ₪, תחום מוצרי היוקרה נאמד בכ-125 מיליון ₪, תחום הדרמו – קוסמטיקה מוערך בכ-50 מיליון ₪.
שוק הטיפוח בעולם מוערך בשנת 2006 בכ- 56 מיליארד דולר, המהווים גידול של 6.5% לעומת 2005. תחום הלחויות בתוך הטיפוח, הסתכם בכ-97 מיליארד דולר המהווים כ-28% מתוך סה"כ הטיפוח – גידול של 6% לעומת 2005.