REFRESH – סדנה "רצה" חדשה לפרסום ושיווק באינטרנט


בחודש ספטמבר הקרוב תושק סדנה חדשה וייחודית הנועד להעניק "ארגז כלים" מקצועי לכל מי שעושה שימוש באינטרנט כמדיה פרסומית ושיווקית. את הסדנה פיתח ויעביר הפרסומאי צחי צימט מהותיקים בתחום, בסדנה יתארחו גם אנשי מקצוע נוספים מתעשיית האינטרנט והפרסום.



צימט מספר על הסדנה: "מאז הפיכת האינטרנט למדיה פרסומית מובילה נוצר סוג של ואקום בו חי האיש שמקבל החלטות ועליו האחריות להצלחה או כשלון הוא "מותקף" בים של מידע וטרנדים חולפים ועליו החובה למיין. אחד הדברים שיותר הפתיעו אותי ואולי מכאן הצורך הוא שגם בארגונים גדולים וחברות ענק עולות שאלות בסיסיות שעם ידע נכון יכולות להוות מנוף אדיר להצלחה."



עוד מוסיף צימט כי "העולם האינטרנטי מכיל אין ספור הזדמנויות עיסקיות כאן ועכשיו. לצד הצמיחה הפרסומית והשיווקית באינטרנט נוצרה צפיפות ועומס על הגולש: כיצד יבחר מה השירות או המוצר המועדף עליו? איך יגיע לבקר דווקא באתר זה ולא באחר? כיצד יאסוף מידע ויגבש העדפות? ואילו מצד המתחרה: מה המתחרה שלי עושה? איך הוא מתמודד על הלקוח הבא?"



לסיכום מוסיף צימט, כי לא מדובר בסדנה לקידום אתרים או פרסום בגוגל כנושא מרכזי, אלא בסדנה לקידום מטרות פרסומיות ושיווקיות תוך הבנה מלאה של כל הכלים העומדים לרשות המפרסם.



הסדנה תתקיים החל מספטמבר הקרוב בכל רחבי הארץ.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_