חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילנו" פותחת ערוץ שיווקי חדש ומשיקה אתר אינטרנט מכירתי, המשמש כחנות וירטואלית, ומאפשר קניית מוצרים און ליין, בהשקעה של כ- 75 אלף דולר.
האתר שעוצב ע"י חברת "קוצ'י קומיניוקשן", בעל מממשק נוח לגלישה קל לניווט ולשימוש, ישמש גם כפורטל טיפוח המציע לגולשים מידע על התחום, טיפים ועצות, חידושים בתחום בכלל ובחנויות הרשת בפרט ועוד. המוצרים מוצגים באתר באיכות הנותנת מענה ויזואלי אוטנטי הממחיש את חווית הקניה.
מוסיף קאירי: " תחום המכירות באינטרנט שצובר תאוצה יחשוף את מוצרי החברה לקהלי יעד נוספים, שהנם צרכני מוצרי צריכה באינטרנט, אינם מגיעים לסניפים לעיתים קרובות ומחפשים פתרונות איכותיים ומקוריים בתחום האיפור".
לדבריו: " אנו צופים כי פתיחת הערוץ השיווקי הנוסף יביא לעלייה של כ- 10% במחזור המכירות, הן בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט והן בשל הגידול בשוק מוצרי הטיפוח בשנתיים האחרונות שעומד על כ- 60%."
עוד מוסיף קאירי: "אנו רואים בחנות הוירטואלית סניף לכל דבר, וכמו סניפי הרשת האחרים גם החנות הזו מושתתת על קונספט זהה – חנות מושקעת, ומעוצבת (להוסיף את עניין השרות הבלתי מתפשר)שמציעה מגוון ענק של מוצרים באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, בתחום ובטווח מחירים רחב המתאים לכל כיס."
לדבריו: "פתיחת החנות הוירטואלית מהווה ערך מוסף עבור המותג ומבדלת את הרשת ממתחרותיה, וזאת כמו תמיד על ידי ראשוניות, מקוריות וחדשנות."
האתר הכולל, למעלה מ- 650 מוצרים ב- 50 קטגוריות שונות, מציג את הטרנדים האחרונים בעולם האיפור, קולקציות חדשות וייחודיות טרום הגעתם לחנויות הרשת, מראות איפור ועוד.