אישיווק השבוע: סבינה דן מאיר, מנהלת השיווק של קדס קידס


אישיווק השבוע: סבינה דן מאיר, מנהלת השיווק של קדס קידס



• שם החברה: לירם


• שנת הקמה: 1981


• מספר עובדים: כ – 200



פרופיל



סבינה דן מאיר (36), נשואה + 2, בעלת תואר שני במנהל עסקים, החלה את דרכה בעולם השיווק בחטיבת השווק של חברת קידום- לך תצטיין שם ניהלה את תאום הסניפים של הרשת ואת הפרסום המקומי. לאחר סיום התואר הראשון בכלכלה וניהול במכללה למנהל, שמשה דן מאיר כסופרוויזרית במשרד הפרסום סימבול פרס, ומשם עברת ליוניליוור ישראל וניהלה במשך 3 שנים את המותג דאב.



לאחר מכן הובילה את תחום המותגים בתלמה וניהלה את השקתם של המותגים מיוקל 5% שומן וקורנפלקס תלמה כריות. כיום משרתת סבינה כמנהלת השיווק של חברת לירם, המתמחה בייצור ושווק אופנה לילדים ונוער ובעלת המותגים נייקי קידס ישראל, פולו ספורט קלאב, קדס קידס וכו'.



בסקרים שנערכו ע"י מכון גאוקטוגרפיה בסוף שנת 2006 המותג "KEDS KIDS" זכה למודעות של 80% בקרב קהל המטרה ונחשב לאחד מבין שלושת מותגי האופנה המובילים בתחום בגדי הילדים בישראל.





מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"הצעד הנכון ביותר היה ללא ספק הפנייה שעשינו בשיווק ממוקד לקוח, בעזרת חברת הייעוץ סגמארקטינג."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע? (טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, קד"מ…)


"לא אוכל לוותר על פעילות של שיווק ממוקד לקוח שפועל דרך בנית מועדון לקוחות. כאמור, באמצעות סגמארקטינג ביצענו מהלך של השקת מועדון לקוחות חדש בו על כל קניה צוברים 10% מערך הקניה ב"פלוסים" שווי כסף לכל דבר לרכישת פריטים ברשת, בנוסף אנו מעניקים הטבת יום הולדת לילדים וכן הטבות ייחודיות לחברי מועדון הלקוחות בעצם מתגמלים את הלקוחות הטובות ביותר כאשר המיוחד בפעילות היא צורת הפניה ללקוחות ע"י דיוור ישיר פרסונלי בו הלקוח מקבל דיוור עם שמו ושם הילד שלו זה נוגע ברגש ואנו מקבלים תגובות."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"השקת מועדון הלקוחות שלנו קדס קידס פלוס."



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"רשת ילדותי הפועלת בצורה יפה בכל הרובדים של המותג מבחירת השם, דרך עיצוב החנויות , הבגדים והאביזרים הנלווים שכולם סוגרים מעגל בשם המותג."



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "הבוס הראשון שלי בחברת קידום – רני יעקבי."


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "איך צרכנים קונים".


• עיתון/ מגזין מועדף – "מעיינת בהרבה עיתונים – להישאר בעניינים".


• דף הבית שלך באינטרנט- YNET


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "אוהבת לנסות מקומות חדשים בכל פעם."


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "סוזוקי."


• מהו ג'וב חלומותיך? "הקמת משהו עצמאי."


• חופשה חלומית: "אני והבעל ללא הילדים בכל מקום ( עדיף בבורקאי-פליפינים)."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח