שוק הלוחות מעלה הילוך: 'לוח פוקוס' וקבוצת 'מוטו מדיה' משיקים את "המחירון"


קבוצת מוטו מדיה, ההוצאה לאור הגדולה בישראל בתחום התוכן המוטורי ולוח פוקוס, לוח הרכב הארצי הפופולארי בישראל, משיקים את "המחירון"- מחירון רכב בהשקעה של כ- 2 מיליון ש"ח. המחירון מהווה מוצר משלים למוצרי החברות וניתן בחינם כשירות לצרכנים המעוניינים לרכוש רכב מיד שנייה.



המחירון יעלה בעוד כחודש, בשלב הראשון באתר האינטרנט של לוח פוקוס www.focusnet.co.il ובאתר קבוצת מוטו מדיה www.motocar.co.il שם יוכלו הגולשים לגלוש למחירון ללא תשלום.



מקבוצת מוטו מדיה נמסר כי "המחירון משלב את הניסיון והידע העסקי המקיף שיש לחברת לוח פוקוס בתחום מכירת הרכב והידע המקצועי של חברת מוטו מדיה, אשר במהלך 7 השנים האחרונות ניהלה מחירון רכב עצמאי משלה, קטלוג מכוניות מלא ותוכן מקצועי רב נוסף בתחום הרכב." עוד נמסר כי " השילוב בין שתי החברות יעניק לצרכן מחירון רכב אמיתי, ייחודי, איכותי ואמין."



לדברי איציק תורג'מן, מנכ"ל קבוצת לוח פוקוס, "המחירון רכב החדש הינו מוצר משלים עבור לקוחותינו הקיימים והפוטנציאלים. המחירון מעניק לצרכנים המעוניינים לרכוש רכב מיד שניה נתונים המשקפים באופן אמיתי את מחירו של הרכב, זאת בשל השילוב של המקצועיות יחד עם הידע והניסיון העשיר בתחום מכירת רכב מיד שניה".




לוח פוקוס הוא לוח הפרינט והאינטרנט המוביל בישראל כבר 6 שנים ברציפות. האתר מעניק לגולשיו מידע במודעות בעלות תמונה (100% מהמודעות) וסרטון וידאו של 30 שניות לכל רכב (80% מהמודעות). לוח פוקוס הוקם ע"י קבוצת יזמים לפני כ 6 שנים ופעל בתחילת דרכו באזור הצפון. ב- 3 השנים האחרונות הפך ללוח ארצי המתפרסם מדי שבוע ביום שישי. הלוח מחולק בכל תחנות הדלק בישראל בחינם.



הלוח מכוון לכל חתך באוכלוסיה הפרטית וכן ללקוחות העסקיים מתחום הרכב ותחומים נלווים הקשורים לתחום הרכב. הלוח מתעדכן באופן רציף וכן נערך ונבדק על ידי עורך אתר מקצועי במטרה לשמור על איכות גבוהה ומקצועיות להן אנו מחויבים.



מוטו מדיה הינה ההוצאה לאור הגדולה בישראל בתחום הרכב. החברה מוציאה לאור בין השאר את המגזינים: הגה, הגה בשטח, מוטו ומוטומדריך – מחירון האופנועים הקובע. כמו כן בבעלות החברה אתרי האינטרנטwww.motocar.co.il www.moto4x4.co.il


www.motobike.co.i

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''