הפוך על הפוך: ארומה ישראל נכנסת לתחום הפקת התקליטים–הופכת את מותג Aroma music bar ל- Label


ארומה ישראל אשר השיקה השנה את המותג Aroma music Bar מרחיבה את פעילותה לתחום ההפקה – הרשת הקימה בימים אלו חברה משותפת עם בני מנשה, שכהן ב- 4 השנים האחרונות כסמנכ"ל המסחרי של הד ארצי, אשר תתמקד בפיתוח המותג למכירת להיטים, הפקות משותפות עם חברות התקליטים אמנים שונים ומכירת תוכן סלולארי.



מותג Aroma Music Bar הושק לפני כשנה ומבוסס על המודל של מותג Hear Music שהקימה רשת סטארבקס בארה"ב, הנחשב כיום לבעל היקף מכירות הדיסקים הגדול ביותר בארה"ב. עד היום הושקו בו בבלעדיות דיסקים של אמנים כגון בוב דילן ולאחרונה אף של פול מקרטני.



תחת מותג ארומה מיוסיק בר של "ארומה ישראל" הושק בשנה האחרונה בבלעדיות תקליט האוסף של אביב גפן , ונמכרים בו במקביל מוצרים המובילים את מצעדי המכירות .


כמו כן נתנה הרשת לאחרונה חסות ראשית למופע של הזמרת לורן היל.



הסנונית הראשונה של הרשת בתחום ההפקה הינה תקליט חדש של ארקדי דוכין, אשר יושק לאחר החגים. התקליט תוכנן והופק במיוחד עבור ארומה ישראל והוא יכלול שירי COVER לשירים של זמרים ידועים, אשר נבחרו על ידי ארקדי עצמו.



מהחברה נמסר הבוקר כי בשלב יופץ באופן בלעדי בסניפי ארומה ישראל. רק לאחר שלושה חודשים יצא גם לחנויות המוסיקה. היקף ההשקעה במהלך – כמליון ₪. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום (משרד פרסום עצמאי).



נעם ברמן, סמנכ"ל השיווק ושותף בארומה ישראל ציין: "ארקדי דוכין מהווה את אחד היוצרים המובילים בנוף המוסיקה בישראל ואנו גאים שהוא הראשון להשיק תחת הלייבל ארומה מיוסק בר. בימים אלו אנו בוחנים שיתופי פעולה נוספים להפקות מקור ושיתופי פעולה ייחודיים שיושקו ברשת."



רשת ארומה ישראל מעסיקה כיום 3000 עובדים ב 73 סניפים ברחבי הארץ. בשנת 2008 תפתח הרשת 15 סניפים נוספים .בחו"ל מפעילה הרשת 2 סניפים בארה"ב וסניף נוסף בקנדה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס