רשת TAGWOMAN משיקה מועדון לקוחות חדש. כך נודע הבוקר ל-Allmarketing. מהחברה נמסר כי המועדון יקנה הטבות ייחודיות לאורך השנה וכל חברת מועדון תקבל הנחה קבועה ואוטומטית בשיעור של 10% על כל הפריטים בחנות (כולל כפל הנחות). כמו כן, תערוך הרשת אירועים וערבי נשים, אליהם תוזמנה חברות המועדון, שתיהנינה גם מהנחות יום הולדת.
לדברי אילן לוי, מנכ"ל TAGWOMAN, רבות מלקוחות הרשת מתאפיינות בקניה החוזרת ובנאמנות למותג. עבורן ועבור כל אלה שמכירות ונהנות מפריטים אופנתיים של TAGWOMAN הוקם המועדון, המעודד ביקור נוסף בחנויות הרשת והתעדכנות שוטפת בקולקציות החדשות שנכנסות ומתחלפות מדי שבוע.
רשת TAGWOMAN המונה כיום 25 חנויות בפריסה ארצית, היא רשת לאופנת נשים המציגה קונספט בקו "אופנתי, ייחודי וסקסי" הפונה לנשים ונערות בגילאים 15-35. הקמפיין הפרסומי שיעלה החורף תחת הסיסמא sexsexfull TAGWOMAN, יכלול שילוט חוצות, פרסום בעיתונות ארצית מגזינים, פוסטרים וגלויות בנקודות המכירה ותוביל אותו הדוגמנית לוקה.